וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "אסור לנו לספוג שערים כמו שספגנו"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי לא היה שבע רצון מהתצוגה ההגנתית של התכולים ב-2:3 על בולטון. על נאסרי: "מקווה שיחתום בקרוב"

אחרי כמה שנים של שפיכת כספים, נראה שמנצ'סטר סיטי סופסוף מתחילה להניב תוצאות. הסיטיזנס ניצחו אמש (ראשון) 2:3 את בולטון באצטדיון ריבוק, שמרו על מאזן מושלם אחרי שני משחקים ועלו למקום הראשון בפרמיירליג. דויד סילבה, גארת בארי ואדין דז'קו כבשו את השערים לזכות הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני, ששילב גם את קרלוס טבס, שנכנס כמחליף במקום סרחיו אגוארו.

אפילו זקני השבט לא זוכרים מתי מנצ'סטר סיטי כבשה כל כך הרבה בפתיחת הליגה הבכירה, אז אנחנו נזכיר להם. הפעם האחרונה שהקבוצה התכולה כבשה שבעה שערים בשני מחזורי הפתיחה של העונה התרחשה אי שם לפני 40 שנים, ב-1961. ה-2:3 על בולטון שהשאיר את הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני בפסגת הליגה, העניק הרבה אוויר לסיטיזנס.

"שיחקנו טוב מאוד", אמר מאנצ'יני בסיום, "אבל סבלנו עד השנייה האחרונה מפני שבולטון היא קבוצה מצוינת שתמיד מנסה לכבוש שערים. אסור לנו לספוג שני שערים כמו שספגנו. אנחנו חייבים להסב לכך תשומת לב גדולה יותר, אם יש לנו שאיפות לעונה טובה. אני רוצה שנכבוש 15 שערים יותר ממה שכבשנו בעונה שעברה, אבל אסור לנו לספוג יותר מאשר בעונה שעברה".

בנוסף, המנג'ר האיטלקי החמיא לדויד סילבה ואמר: "דויד הוא שחקן פנטסטי והיה מצוין מול בולטון. הוא גורם לכל דבר להיראות קל והוא התחיל את העונה מצוין. אני מרוצה ממנו מאוד. אני חושב שאדין דז'קו שיחק מצוין וגם סרחיו אגוארו, אבל זה טבעי מאוד שהוא היה עייף לקראת הסיום. גם הוא וגם קרלוס טבס עדיין לא בכושר משחק". בנוסף, מאנצ'יני דיבר גם על הרצון שלו לראות את סמיר נאסרי מצטרף לקבוצה: "אני מקווה שהוא יחתום אצלנו. אנחנו נצטרך לחכות ולראות, אבל אני מלא תקווה שנוכל להשלים את העסקה הזו במהרה.

"בשנה שעברה שיחקנו הרבה משחקים בצורה טובה", הוסיף המאמן האיטלקי של הקבוצה מהאיסטנלנדס. "השנה, אנחנו רוצים להמשיך במגמת השיפור שלנו. השחקנים שלנו מגיעים ממגוון רב של ארצות, הם צריכים לדעת היטב את הליגה האנגלית בגלל שהיא שונה מאוד ממקומות אחרים".

מנג'ר בולטון אואן קויל אמר בסיום: "האכזבה היחידה שלי מהמשחק הזה, היא שאני מרגיש שנתנו להם שני שערים במתנה. אני יכול לקבל את זה אם הם טובים יותר, אבל אני חושב שאנחנו פשוט ירינו לעצנו ברגל, אבל ידענו לחזור במשחק ואנחנו צריכים לראות את חצי הכוס המלאה".


כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully