וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 2:3 את בולטון

סילבה, בארי ודז'קו סידרו לסיטיזנס ניצחון חוץ חשוב ואת הפסגה האנגלית, קרלוס טבס שותף. וולבס ניצחה 0:2 את פולהאם

המחזור השני בליגה האנגלית נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים, כשבמוקד המפגש בין שתי הקבוצות המרשימות של מחזור הפתיחה - בולטון ומנצ'סטר סיטי, שהמשיכה להרשים עם 2:3 יקר מאוד. במשחק הראשון של היום, נוריץ' הובילה על סטוק סיטי וכבר רצתה לחגוג ניצחון ראשון בפרמיירליג מאז 2004/5, אלא שקנווין ג'ונס קבע 1:1 בתוספת הזמן. בהמשך הצליחה וולבס לשמור על מאזן מושלם לאחר 0:2 על פולהאם.

בולטון - מנצ'סטר סיטי 3:2

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני המשיכה בפתיחה הטובה שלה. מנצ'סטר סיטי, שהביסה בשבוע שעבר 0:4 על סוונסי, חזרה היום מהריבוק סטאדיום עם ניצחון חוץ יקר במיוחד 2:3, שמסדר לה את הפסגה, לפחות עד המשחק של היריבה העירונית מול טוטנהאם מחר בערב. דויד סילבה, גארת בארי ואדין דז'קו כבשו לאורחת, כשאפילו קרלוס טבס נכנס כמחליף במקום סרחיו אגוארו. איבן קלאסניץ' וקווין דייויס כבשו לזכות הקבוצה של אואן קויל.

הסיטיזנס עלו ליתרון בדקה ה-26 לאחר שמיקה ריצ'רדס קיבל מסירה, עבר שחקן אחד והוציא מסירה לדויד סילבה, שבעט מ-20 מטר כדור לא טוב, אך יוסי יאסקליינן לא הצליח להסתדר עם הכדור וביצע טעות קשה שהעלתה את האורחת ל-0:1. בדקה ה-37 הגיע השני של סיטי והפעם השוער הפיני כבר ממש לא היה אשם. גארת בארי קיבל מסירה מג'יימס מילנר ושיחרר טיל אדיר לחיבורים כדי לקבוע 0:2. יתרון שהחזיק שתי דקות בלבד ועד שמרטין פטרוב קיבל כדור באגף שמאל והעביר מסירת רוחב לאיבן קלאסניץ', שסיים את המהלך בבעיטה חדה פנימה וזה 1:2.

אדין דז'קו הצליח להרגיע את רוברטו מאנצ'יני בדקה ה-47 ולאחר שקיבל מסירת עומק נהדרת ממילנר וגבר על זאט נייט ובעט לפינה הרחוקה, 1:3 לסיטי. אבל בולטון לא הרימה ידיים וצימקה ל-3:2 בדקה ה-63 עם נגיחה נהדרת של קווין דייויס, שעלה גבוה מעל ג'וליאן לסקוט.

נוריץ' - סטוק סיטי 1:1

הפוטרס אמנם ניצחו בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים עם נוריץ', אבל הפעם נתקלו בהתלהבות הגדולה של העולה החדשה ואוהדיה החמים בקרואו רואד, והסתפקו בחילוץ נקודה עמוק בתוך תוספת הזמן. סטוק חזרה עייפה אחרי הניצחון על ת'ון השוויצרית בפלייאוף הליגה האירופית, ובדקה ה-37 הוציאה כדור מהרשת, כשריצ'י דה לאט ניתב בנגיחה לרשת כדור חופשי של בראדלי ג'ונסון. סטוק חיפשה את השוויון וקיבל פנדל בדקה ה-63, אחרי שלאון בארנט ביצע עבירה ברחבה והורחק, אלא שהשוער ג'ון רודי עצר את הבעיטה של ג'ונתן וולטרס. בדקה ה-94 גם רודי כבר לא הושיע, כשקנווין ג'ונס נגח לרשת אחרי הגבהה של גלן ווילן.

וולבס - פולהאם 0:2

הזאבים, ששרדו בפרמיירליג רק במחזור האחרון אשתקד, המשיכו בפתיחת העונה הנהדרת שלהם והפעם ניצחו 0:2 את פולהאם של מרטין יול. וולבס הצליחה לכבוש את שני השערים תוך ארבע דקות בלבד. בדקה ה-42 עלו שחקניו של מיק מקארתי ליתרון משער של קווין דויל, לאחר קרן שגרמה לערבוביה ברחבה. וולבס הצליחה לכבוש גם את השני במחצית הראשונה, הפעם דקה אחת בתוך תוספת הזמן שלה, כשמי שהרשית הפעם היה מאתיו ג'ארביס לאחר בישול של סטיבן פלטשר. פולהאם עדיין עם נקודה אחת בלבד לאחר שני משחקים.

עדכון ראשון: 17:24

ארסן ונגר לא מתייאש מהמצב בארסנל

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully