וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "כל הפסד שלנו הוא ביזיון ורעידת אדמה"

מאמן ארסנל מאוכזב מההפסד לליברפול, אך מבהיר: "אין סיכוי שאעזוב". דלגליש: "שיחקנו פנטסטי. ונגר עושה עבודה מדהימה"

יותר מ-10 שנים וחצי חלפו מאז ניצחון החוץ האחרון של ליברפול על ארסנל, עד היום. הקבוצה ממרסיסייד גברה 0:2 על התותחנים ושלחה לליגה האנגלית הצהרת כוונות: אנחנו מתכננים להיאבק על האליפות. ארסנל לעומת זאת, ממשיכה להיראות רע ונראה שארסן ונגר חייב להנחית כמה שחקני חיזוק בשבוע הקרוב.

מאמן ליברפול, קני דלגליש, החליט להושיב היום את לואיס סוארס על הספסל, אבל הכניס אותו ואת ראול מיירלש בדקה ה-72 - שתי דקות אחרי שארסנל נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של עמנואל פרימפונג. החילוף הכפול הזה עשה את העבודה ודלגליש אמר: "היינו מאוד מרוצים מהעבודה של אנדי קארול ודירק קאוט, אבל כשיש לך שני שחקנים ברמה של סוארס ומיירלש על הספסל, זו טעות לא לנסות אותם גם".

המאמן הוותיק הוסיף: "אני חושב שבסך הכל הגיע לנו לנצח. שיחקנו כדורגל פנטסטי והיינו מרוצים אפילו במקרה של תיקו. ידענו שלארסנל היו בעיות לפני המשחק ושאולי היא לא יכולה להעמיד את ההרכב החזק ביותר שלה, אבל ידענו שבכל מקרה יעמדו מולנו שחקנים חזקים. אני חושב ששיחקנו טוב ושהניצחון הגיע לנו".

בארסנל מצב הרוח ירוד בהרבה. התותחנים ניצחו שני משחקי ליגה בלבד מתוך 13 האחרונים שלהם (ביחד עם העונה שעברה) וגם היו רחוקים מלהרשים בניצחון 0:1 על אודינזה במוקדמות ליגת האלופות באמצע השבוע.

"אני מרגיש את הלחץ, אבל לא יותר מבדרך כלל", אמר המאמן המפסיד ארסן ונגר, "אבל אין שום סיכוי שאני עוזב. אני רוצה לשמור על פרספקטיבה. אני חושב שקופחנו. ספגנו שער מנבדל והוא הכריע את המשחק. פרימפונג שימש קורבן של חוסר הניסיון שלו. חשוב לנו להרים את השחקנים, אני נותן להם את הקרדיט על האופי שלהם".

"בנסיבות שבהן אנחנו נמצאים, כל הפסד הוא ביזיון ורעידת אדמה. אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל צריך לזכור שזו רק תחילת העונה. המטרה היא שתהיה קבוצה טובה. אפשר להוציא כסף, ושעדיין תהיה קבוצה רעה".

על נאסרי, ששיחק לא רע היום, אמר ונגר: "הוא אוהב את המועדון, הוא רוצה לשחק בשורותינו. אם נמכור אותו, נהיה חייבים לעמוד מאחורי ההחלטה. כרגע אני מאוד שמח שהוא פה".

אגב, דלגליש ניסה לנחם את ונגר אחרי המשחק ואמר: "לפעמים אתה עובר תקופות לא טובות במהלך העונה, אבל ארסנל היא קבוצה פנטסטית ו-ונגר עשה שם עבודה מדהימה. אני מניח שהיו להם ימים טובים יותר, אבל זה לא מתפקידנו לשפוט".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully