וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:2 לליברפול על ארסנל, ניצחון דחוק לצ'לסי

ראמזי (עצמי) וסוארס העניקו למייטי רדז ניצחון יוקרתי על התותחנים. הבלוז חזרו מפיגור בדרך ל-1:2 על ווסט ברומיץ'

שישה משחקים נערכו היום (שבת) במסגרת המחזור השני בליגה האנגלית, כשבמוקד המשחקים עמד הניצחון של ליברפול 0:2 על ארסנל החלשה באיצטדיון האמירויות. שתי הקבוצות איבדו נקודות במחזור הפתיחה, כשסיימו בתיקו את משחקיהן, אבל היום הוכח שמצבה של ארסנל מעט מדאיג יותר.

מתמודדת נוספת על התואר, צ'לסי, שוב לא ממש הרשימה, אך למזלה הצליחה לחזור מפיגור 1:0 וגברה 1:2 על ווסט ברומיץ'. העולה החדשה קווינס פארק ריינג'רס הפתיעה את אברטון בליברפול עם 0:1 נאה. מנצ'סטר יונייטד תארח ביום שני את טוטנהאם, ולמשחק תגיע האלופה כשהיא ללא הבלם נמניה וידיץ', שייעדר כחמישה שבועות עקב פציעה.

ארסנל - ליברפול 2:0

משחק נוסף עבר, והתותחנים שוב נראו רע. ארסנל החלשה הפסידה 2:0 בבית לליברפול, וכרגע נראה שהיא בדרך לעונה בסטנדרטים נמוכים בהרבה ממה שהרגילה את אוהדיה לראות. מעניין אילו תירוצים יבחר המנג'ר הצרפתי לספר הפעם. הצרפתי אומנם טען כי קבוצתו לא צריכה חיזוק ושההגנה מצוינת, אבל קרל ג'נקינסון ואיגנסי מיקל הצעירים בהגנה, כמו גם עמנואל פרימפונג האלים והנרי לנסברי בקישור, לא שכנעו. לארסנל יש נקודה אחת אחרי שני משחקים ואפס שערי זכות, לליברפול יש ארבע נקודות, והיא יכולה להיות מעודדת לאחר ניצחון חוץ ראשון על ארסנל מזה 11 שנה.

ארסן ונגר בחר לעלות בהרכב עם סמיר נאסרי, שנמצא כבר עם רגל וחצי במנצ'סטר סיטי, ודווקא הצרפתי היה אחד הפחות גרועים בארסנל, כשרובין ואן פרסי כמעט ולא נוגע בכדור, בעוד עמנואל פרימפונג הצעיר מבצע עבירות גסות בזו אחר זו וסופג כרטיס צהוב שני מוצדק. מנגד, קני דלגליש בחר בהרכב די הגנתי והשאיר את לואיס סוארס על הספסל.

הראשון של ליברפול הגיע בדקה ה-76 כשמסירת עומק מצאה את סוארס, שנכנס כמחליף, בנבדל. החלוץ האורוגוואי הסתבך עם הכדור, אך לשמחתו הגיע מיקל ובעט בעוצמה על ארון ראמזי ומשם הכדור המשיך פנימה ל-0:1 לליברפול מול ארסנל החלשה. בדקה ה-90 השיגה ליברפול את השני מול ההגנה הבלתי קיימת של המארחת, כשמסירת עומק מצאה את ראול מיירלש, שיישר למרכז, שם המתין סוארס, שדחק פנימה את ה-0:2.

אגב, לראשונה זה שנים ארוכות נראו קרחות ביציעים של אצטדיון האמירויות וקשה להאשים את אוהדי ארסנל, שהתרגלו לקבוצה גדולה שמאיימת על האליפות ולפתע רואים שחקנים אלמוניים לחלוטין.

ונגר: "האוהדים צריכים לגבות אותי"

צ'לסי - ווסט ברומיץ' 1:2

את העונה האנגלית פתחה צ'לסי בצורה מאוד מאכזבת, עם 0:0 משעמם ודלוח מול סטוק. הערב לא היו רחוקים שחקניו של אנדרה וילאש בואש ממבוכה גדולה נוספת, הפעם מול עשרות אלפי האוהדים של בסטמפורד ברידג', אלא שבסופו של דבר שבו הכחולים מפיגור מוקדם והשיגו את נצחונם הראשון העונה. בשבוע הבא תארח צ'לסי קבוצה קטנה נוספת - נוריץ'.

יוסי בניון נותר על הספסל של וילאש בואש, שבחר להשאיר בחוץ גם את דידייה דרוגבה ופלורן מאלודה. הבאגיז ניצלו זאת כדי לפתוח בסערה, ושיין לונג ניצל טעות איומה של אלכס כדי להעלות את האורחת ל-0:1 מדהים. הבלוז חזרו לאט לאט לעניינים, ולאחר כניסתם של דרוגבה (60, במקום טורס המאכזב) ומאלודה (35, במקום קאלו) סימנה את השינוי.

ניקולא אנלקה הבקיע את השוויון בדקה ה-52 עם בעיטה אלכסונית מתוך הרחבה שפגעה בשחקן הגנה ושינתה כיוון, ו-8 דקות לסיום הגיע שער הניצחון: ז'וזה בוסינגווה פרץ נהדר באגף הימני, נכנס בין שני שחקנים ושלח כדור רוחב שטוח, אליו הגיע מאלודה המחליף ראשון ודחק פנימה מזווית לא פשוטה. ווסט ברום כמעט השוותה בדקה ה-88, אך הילאריו רשם עצירה גדולה לבעיטה של פיטר אודמווינגי והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות למדי.

סנדרלנד - ניוקאסל 1:0

הדרבי הגדול של צפון מזרח אנגליה התקיים בפעם ה-142, והפעם מי שחגגה הייתה ניוקאסל, שניצחה 0:1 והגדילה את התסכול של סנדרלנד, שהשיגה ניצחון אחד ב-11 המפגשים בין השתיים. ריאן טיילור כבש את השער היחיד במשחק בכדור חופשי ולאחר טעות קשה של סימון מיניולה. הקבוצה של אלן פארדיו שיפרה את מאזן הנקודות שלה לארבע, החתולים השחורים עדיין ללא נקודות.

בדקה ה-16 ניוקאסל קופחה באופן קשה על ידי השופט הווארד ווב. קרן של המגפייס מצאה את שולה אמאובי, שנגח עד לג'ואי בארטון, שנגח משני מטר, אך נבלם על ידי סבסטיאן לארסון, שהדף את הכדור בידו מקו השער. בדקה ה-63 זכתה ניוקאסל בכדור חופשי מזווית קשה. ריאן טיילור בעט מזווית קשה כדור שעבר את סימון מיניולה וחדר פנימה, 0:1 לקבוצה של אלן פארדיו אחרי טעות קשה של השוער. סנדרלנד נותרה ב-10 שחקנים לאחר שפיליפ בארדסלי ספג צהוב שני בדקה ה-89.

משחקים נוספים:


אסטון וילה - בלקבורן 1:3
גבריאל אגבונלהור (11), אמיל הסקי (25), דארן בנט (66). לבלקבורן: מורטן גאמסט פדרמן (52)


אברטון - קווינס פארק ריינג'רס 1:0
לקווינס פארק ריינג'רס: טומי סמית (30)


סוונסי - וויגאן 0:0

הליגה האנגלית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully