וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל: "אנגליה לא תזכה בתואר בעשור הקרוב"

מגן העבר פרסם את האוטוביוגרפיה שלו ומתח ביקורת חריפה על הכדורגל האנגלי: "לצערי הרב, יש לנו פער גדול להדביק"

אחרי שפרש מכדורגל מקצועני ועשה הסבה לעמדת הפרשן, גארי נוויל, מגן מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה לשעבר, פרסם את האוטוביוגרפיה החדשה שלו "אדום" ובה לא מעט ציטוטים מעניינים. בין היתר, תוקף נוויל את מאמניו לשעבר בנבחרת, גלן הודל וקווין קיגן, אחרי שהקריירה הבינלאומית שלו הסתיימה עם 85 משחקים מאז 1995, וללא תואר אחד לרפואה עם הנבחרת.

"אין ספק שההתאחדות טעתה כאשר נתנה לטרי ונבלס ללכת מהר מדי, ומינתה אנשים כמו גלן הודל וסטיב מקלארן לפני שהיו מוכנים לכך", כתב נוויל. "אם הודל היה שולט ביחסי האנוש ומשלב אותם עם ההבנה שלו בכדורגל, אז זה היה אחרת. הוא האמין בכל מיני דברים אלטרנטיביים, זה היה שונה מכל מה שהכרנו".

נוויל לא חסך ביקורת גם מהכדורגל האנגלי כולו וכתב: "אני לא רואה אותנו נאבקים על טורניר גדול ב-10 השנים הקרובות. הכדורגל שלנו מבוסס על כוח ולצערי יש לנו פער גדול להדביק. לפחות עכשיו אנחנו בכיוון הנכון, אבל חבל לי על השחקנים שתקועים בין הציפיות האדירות לעובדות שהם טובים, אבל לא מספיק כדי לזכות בתארים. זו חוויה להיות בנבחרת, אבל אם היו מבקשים ממנו לבחור בין זכייה בגביע אירופי עם מנצ'סטר יונייטד לבין תואר עם הנבחרת, הייתי בוחר ביונייטד".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully