וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מנצ'סטר יונייטד גארי נוויל פורש מכדורגל

המגן (35), שזכה בשני גביעי צ'מפיונס ושיחק כל הקריירה במדי השדים האדומים, תולה את הנעליים: "הגשמתי כל חלום שהיה לי"

מגן מנצ'סטר יונייטד גארי נוויל הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל. האנגלי בן ה-35 שיחק לאורך כל הקריירה שלו במדי השדים האדומים, ורשם יותר מ-600 משחקים במדי הקבוצה. נוויל זכה עם מנצ'סטר יונייטד ב-8 אליפויות אנגליה, ו-2 אליפויות אירופה, ורשם 85 משחקים במדי נבחרת אנגליה.

"אני אוהד מנצ'סטר יונייטד כל חיי, והגשמתי כל חלום שהיה לי", אמר נוויל. "ברור שאני מאוכזב מהפרישה, ומכך שיותר לא אשחק, אבל צריך לדעת מתי לעזוב, וזה הזמן הנכון עבורי".

"שיחקתי בקבוצה מדהימה, עם שחקנים מדהימים", הוסיף נוויל, שרשם את הבכורה שלו במדי מנצ'סטר יונייטד בספטמבר 1992 נגד טורפדו מוסקבה בגביע אופ"א. "היה לי מזל שהייתי חלק ממועדון ענק, ומההישגים של הקבוצה".

מרטין סקרטל: "מקווה שטורס יתחרט על המעבר לצ'לסי"

המעבר של פרננדו טורס מליברפול לצ'לסי לא בא משום מקום. הדיבורים היו באוויר, וגם בלם האדומים מרטין סקרטל ראה את הנולד. "זה לא הפתיע אותנו", אמר סקרטל, "ציפיתי לזה. הצטערנו, הוא שחקן ברמה אחרת, אבל למען האמת ידענו שזה יגיע. כבר בקיץ היו רמזים שהוא יעזוב כשצ'לסי רצתה אותו, אבל הוא נשאר בליברפול".

האם טורס עשה את המהלך הנכון? סקרטל לא בטוח. "העונה שלנו לא הלכה כמו שצריך, לא עמדנו בציפיות והוא הסביר לנו שהגיע הזמן שיעזוב למקום אחר. אני מאחל לו כל ההצלחה שבעולם, אבל לא מאחל הצלחה שלנו. אני מקווה שהוא יתחרט שעזב לצ'לסי".

בינתיים, בצד השני של ליברפול, דייויד מויס מתחיל להתייאש. מאמן אברטון שומע כל הזמן שאין כסף, וביצע צעד מחאה נגד ההנהלה. מויס נשאל מדוע קבוצתו לא ביצעה אפילו מהלך משמעותי אחד בעונת ההעברות, הכניס ידיו לכיסיו, הוציא אותם החוצה ואמר: "אתם שואלים את האדם הלא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully