וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: תיקו מאופס בין מכבי הרצליה להפועל ירושלים

עידן טל נכנס בדקה ה-60, אבל גם הוא לא עזר לאדומים. 0:1 לבת ים על הפועל הרצליה, 1:2 להכח על נצרת עילית

אחרי שהמחזור הראשון בלאומית יצא לדרך עם ארבעה משחקים ואחד שנדחה ליום רביעי בגלל המצב בדרום (הפועל אשקלון - מכבי באר שבע) מתקיימים היום (שני) עוד שלושה מפגשים, כאשר במשחק המוקדם ניצחה עירוני בת ים 0:1 את הפועל הרצליה. היריבה העירונית, מכבי הרצליה, סיימה ב-0:0 מאכזב מול הפועל ירושלים. צמד של עומר רפס סידר להכח עמידר רמת גן 1:2 על הפועל נצרת עילית.

עירוני בת ים - הפועל הרצליה 0:1

איתי מרדכי, שהגיע אחרי תקופה מוצלחת בקבוצת הנוער של מכבי חיפה, פתח ברגל ימין את הקריירה שלו כמאמן קבוצה בוגרת והשיג שלוש נקודות עם המארחת. מרדכי הביא עמו נדוניה מהכרמל, ואחד משחקני הנוער של מכבי חיפה לשעבר, הקשר אור בן חמו, הוא גם האיש שכבש את שער הניצחון לזכות עירוני בת ים בדקה ה-10. הפועל הרצליה ותומר קשטן יחפשו נקודות ראשונות ביום שישי מול מכבי אום אל פאחם.

מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 0:0

כמו המשחק המרכזי ביום שישי, גם המפגש המסקרן הזה לא סיפק שערים אלא בעיקר אכזבה. הפועל ירושלים, שחזרה לליגה הלאומית אחרי עונה בליגה א', הגיעה עם תקוות גדולות ועידן טל אחד שהצטרף בקול תרועה רמה, אך לא מצאה את הרשת מול מכבי הרצליה, אותה הדריך לראשונה בליגה עופר טלקר. ידין זריס המקומי היה הכי קרוב להבקעה, עם כדור לקורה בדקה ה-54. טל הוותיק עלה מהספסל בדקה ה-60, אבל גם הוא לא הצליח להעיר את המשחק ולפרוץ את הגנת הרצליה היציבה.

הכח עמידר רמת גן - הפועל נצרת עילית 1:2

אחרי שניצלה בעונה שעברה רק במשחקי המבחן מול מכבי קביליו יפו, הכח עמידר רמת גן מקווה לעונה קצת יותר רגועה הפעם ועשתה צעד ראשון בכיוון. שחקן העבר מאיר סומך המשיך כמאמן, ובדקה ה-48 נהנה משער יתרון של החלוץ עומר רפס. נצרת עילית, ששוב צפויה להילחם על חייה בחלק התחתון של הטבלה, ידעה לחזור עם שוויון של נידאל חוג'יראת בדקה ה-70, אבל המילה האחרונה הייתה של רפס, שהשלים צמד בדקה ה-80.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully