וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי אחי נצרת ניצחה ברעננה 0:1

קבוצתו של לחמן ספגה הפסד משער בדקה ה-75 מרגליו של סבאיוס. שלושער לבסיט ב-0:3 של אום אל פאחם על בני לוד

המצב הקשה בדרום הארץ פגע גם בתוכנית המשחקים של המחזור הראשון בליגה הלאומית, וההתמודדות המסקרנת באיצטדיון סלה בין הפועל אשקלון למכבי באר שבע נדחתה. הקבוצות הצפוניות יותר דווקא הוציאו את העונה שלהן לדרך, כשבמוקד משחקי שישי עמד השלושער הנהדר של איברהים בסיט שהוליך את אום אל פאחם ל-0:3 על בני לוד. הפועל כפר סבא סיימה ב-0:0 מאכזב עם הפועל רמת גן. בשבת נמשך המחזור עם שני משחקים נוספים כאשר מכבי אחי נצרת יצאה עם ניצחון 0:1 ממשחקה מול הפועל רעננה, ונס ציונה ובית"ר רמלה-תל אביב נפרדו ב-1:1.

משחקי שישי

הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן 0:0

ההתמודדות המעניינת נערכה באיצטדיון לויטה, בין הטוענת הנצחית לעלייה לליגת העל, הפועל כפר סבא, והקבוצה שירדה בעונה החולפת, הפועל רמת גן. המחצית הראשונה במשחק הייתה חלשה מאוד ולא הובקעו בה שערים, ואפשר להגיד שהאירוע המרגש היחיד היה הרגע בדקה ה-25, בו החליט השופט חלים זטמה להוריד את שתי הקבוצות להפסקת שתייה, עקב החום ששרר במגרש. המחצית השנייה אופיינה אמנם במשחק מעט יותר איכותי, אך עדיין לא נרשמו מצבים מסוכנים יתר על המידה, ומעט הצופים שהגיעו נותרו משועממים. שבע דקות לסוף, החמיץ עומר בוקסנבוים את המצב הטוב ביותר במהלך המשחק, אך שוערה של כפר סבא עידו לוי, הדף מצוין.

מכבי אום אל פאחם - הפועל בני לוד 0:3

העולה החדשה מאום אל פאחם החליטה להשקיע, וחיזקה את הסגל שלה בצורה משמעותית, בין היתר בשוער מאיר כהן, המגן השמאלי איסלאם כנעאן, יקיר שינה וקובי חסן, אבל החיזוק שבאמת השפיע יותר מכולם, היום לפחות, הוא זה של איברהים בסיט. החלוץ הגנאי ששיחק בהפועל באר שבע ובהפועל פתח תקוה, הבקיע היום שלושער נהדר, וסידר לו ולקבוצתו פתיחה חלומית למשחקי הליגה השנייה.

משחקי שבת

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת 1:0

קבוצתו של אייל לחמן סומנה הקיץ כאחת מאלו שהולכות לרוץ חזק בצמרת, מה שרק הופך את ההפסד הביתי כבר במחזור הראשון לסימן שאלה מסקרן לגבי הקבוצה. החבורה מרעננה פשוט לא הצליחה למצוא את עצמה היום, ובמחצית הראשונה עוד נהנתה מהחמצת פנדל של אלירן חודדה בדקה ה-30, ששמרה את התוצאה מאופסת במחצית. אלא שאחי נצרת, שנראתה טוב כבר בגביע הטוטו, המשיכה את המומנטום, ובדקה ה-75 מצאה את שער הניצחון מרגליו של קרלוס סבאיוס הקולומביאני, שהעניק לאורחים שלוש נקודות יקרות ומתוקות במיוחד כדי לפתוח בסטייל את העונה.

סקציה נס ציונה - בית"ר תל אביב-רמלה 1:1

סקציה נס ציונה העפילה בשנתיים האחרונות לפלייאוף העליון של הליגה הלאומית ולא הצליחה להשתחל בין הראשונות כדי להשיג את המקום בליגת העל. העונה מקווה רפי כהן, שממשיך בקבוצה לעונה נוספת, לעשות את זה, אבל הפתיחה של הקבוצה שלו לא הרשימה. הקבוצה המאוחדת מתל אביב ורמלה, שמודרכת על ידי ארז בנודיס, עלתה ראשונה ליתרון אחרי שאיציק אבושדיד, שגדל ברמלה, הבקיע בדקה ה-23. נס ציונה השיגה את השוויון בדקה ה-70 כשסהר לוי (70), שבשנה שעברה הבקיע שלושה שערי ליגה, איזן.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully