וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מחכה להודעת ההתאחדות בנוגע למשחקה הדחוי

21.8.2011 / 12:16

המנכ"ל נידם: "רוצים לדעת מתי נשחק". חרף מתקפת הטרור, הקבוצה ממשיכה להתאמן בעיר. מנוליו מגלה יכולת טובה

מתקפת הטילים על דרום הארץ לא פסחה כמובן גם על העיר אשדוד שתושביה נמצאים בטווח הירי ובסכנת פגיעה. בתוך המציאות הקשה והלא פשוטה, נאלצים שחקני מ.ס אשדוד להמשיך בשגרת האימונים, כאשר בשלב זה ממשיכה הקבוצה להתאמן באשדוד.

הבוקר (ראשון) ערכו השחקנים אימון באצטדיון הי"א עצמו ולא במגרש האימונים הפתוח, כאשר השיקול הביטחוני היווה גורם, שכן האצטדיון עצמו מוגדר כמרחב מוגן בשל המקומות בהם ניתן להסתתר במקרה של אזעקה במקום.

בתוך כך, ממתינים ראשי המועדון לעדכון מההתאחדות לכדורגל, לגבי קיומו של המשחק הדחוי נגד עירוני רמת השרון שהיה אמור להיערך ביום שבת ונדחה בשל המצב הביטחוני בדרום ליום שלישי הקרוב. מנכ"ל אשדוד רפי נידם שוחח הבוקר עם ניר ינקלביץ' מההתאחדות, אולם בשלב זה טרם נתקבלה החלטה על קיום המשחק או דחייה נוספת שלו.

"אנחנו רוצים לדעת מתי נשחק כי זה משבש גם לנו את סדר האימונים", אמר נידם הבוקר לוואלה! ספורט. "אנחנו נמצאים בקשר רציף עם אנשי ההתאחדות וגם עם גורמים בפיקוד העורף ועד כה לא קיבלנו שום בקשה להפסיק להתאמן בעיר. עלתה האופציה לדחות את המשחק שוב לפגרת הנבחרת אולם לא הסכמנו לזה כי יש לנו מספר שחקנים בנבחרת הצעירה וזה יפגע בנו. בכל מקרה, ביקשנו שיודיעו לנו עוד היום, האם המשחק יתקיים ביום שלישי או לא. אנחנו רוצים להתכונן ולהיערך בהתאם".

ביום שני מתוכנן לקבוצה אימון בוקר נוסף, שייערך באצטדיון באשדוד. מי שממשיך להתאמן עם הקבוצה הוא הקשר המולדבי ויטאלי מנוליו, שנחת להתרשמות במועדון ועד כה מגלה יכולת טובה באימונים. מי שלא יצורף ככל הנראה הוא הבוסני מריו בוזיץ' שמאכזב מאוד ביכולתו עד כה ובאשדוד צפויים לשחררו בקרוב מהסגל.

מ.ס אשדוד פותחת עונה

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully