וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: צעירה וסולידית מחפשת חלוץ

נאור גלילי

19.8.2011 / 16:49

העונה, הסגל באמת מושתת על חומר מקומי שהקהל יזדהה איתו. קינדה הצעיר יככב ומזרחי יוסיף יציבות. רק חסר חלוץ אמיתי

מאמן: יוסי מזרחי

מקום בטבלה בחמש העונות האחרונות: 2010-11 - מקום 12, 2009-10 - מקום 6, 2008-09 - מקום 8, 2007-08 - מקום 8, 2006-07 - מקום 7

באו: יאיא פטי, אדיר טובול, רוג'רס קולה, משה בן לולו, דוד רביבו.

עזבו: דימיטאר מקרייב, עידן שריקי, משה אוחיון, עמנואל סארקי, איציק כהן, עידן סרור, יוסי שקל, ניסו קפילוטו, סטפן קינגווה.

סיבה לאופטימיות

אני רואה השנה, בניגוד לשנים קודמות אז זה היה ברמה של דיבורים, שהקבוצה בנויה על טהרת שחקני הבית המקומיים. זו סיבה טובה לאופטימיות וסיבה מצוינת לחובבי הכדורגל בעיר להגיע למגרשים. גולת הכותרת זה גדי קינדה, בחור בן 16 בלבד. השחקנים הצעירים הללו, בשילוב מאמן מנוסה כמו יוסי מזרחי, יכולים להוביל את הקבוצה לעבר מרכז הטבלה.

סיבה לדאגה

היעדר חלוץ בכיר. באשדוד עדין לא מצאו פתרון לחלק ההתקפי ולחלל שנוצר עם עזיבתם של מקרייב ושריקי ויהיה להם קשה מאוד להחזיק בלי להבקיע הרבה שערים. במשך השנים אשדוד תמיד בלטה בחלק ההתקפי שלה, עוד מהימים שאני שיחקתי ועד העונה האחרונה, אשדוד הציגה תמיד חלק התקפי עם שחקנים טובים, מבקיעי שערים וגם שחקנים יצירתיים שידעו לעשות עוד דברים חוץ מלכבוש והתעלו בזה אפילו על קבוצות הצמרת. יכול להיות שיפרח אולי צעיר מקומי כמו משה בן לולו או עידן שדה, אבל בינתיים זה גדול עליהם. אם ימצאו במהלך העונה שחקן או שניים שיתאימו לחלק הקדמי, אז הם יוכלו להגיע לחלק העליון.

הברומטר

השוער אופיר מרציאנו. מדובר בשוער צעיר, שזו עונה ראשונה עבורו כשוער ראשון. ילד בלי הרבה נסיון, אבל עם פוטנציאל אדיר להגיע רחוק מאוד בארץ ואולי אפילו בחו"ל. היכולת שלו לעבור את העונה הזו כשוער ראשון, מה שהוא לא עשה מעולם בקבוצה בוגרת, תהיה מבחן גדול עבורו ועבור אשדוד ואם הוא יעמוד במשימה הזו, אז אשדוד תוכל ללכת לעונה טובה, כי אם הוא יהיה טוב אז הקבוצה סביר להניח גם תהיה טובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מעמד המאמן

יוסי מזרחי הוא כמו פועל שמגיע לעבודה יום יום ואתה יודע בדיוק איזו תפוקה תקבל ממנו. מדובר במאמן סולידי, ייצרי, קפדן עם הצעירים, שועל שמבין היטב את המשחק, מודע לנקודות התורפה בקבוצה. הוא מאמן מאוד יציב ומאוד סכמתי ומתוכנן. קל לשחק אצלו אך מצד שני החיסרון בזה שהוא פחות יצירתי ומביא פחות דברים חדשים. אשדוד הצעירה מחפשת את היציבות ומזרחי הוא האיש הנכון במקום הנכון.

תחזית: מקומות 5-8

סיקור מיוחד: שחקני עבר מנתחים את הקבוצות שלהם לקראת העונה

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully