וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: אנדי מארי יפגוש את נובאק דג'וקוביץ' בגמר

הסקוטי שיחק מצוין וניצח 3:6, 6:7 את פיש במשחק צמוד. דג'וקוביץ' ניצל את הפרישה של ברדיך וממשיך לשבור שיאים

נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי ייפגשו מחר (ראשון) בגמר טורניר סינסינטי (סך פרסים 2.43 מיליון דולר), לאחר שהשלימו היום ניצחונות במשחקי חצי הגמר ויתמודדו במשחק מסקרן על התואר החשוב.

אחרי שרוג'ר פדרר ורפאל נדאל הודחו מוקדם מהצפוי מהטורניר, ניסה אנדי מארי לא להיתקל באותן בעיות. לטניסאי הסקוטי שמדורג רביעי בעולם ציפתה משוכה לא פשוטה בדמותו של מארדי פיש האמריקאי (7 בעולם), אבל מארי שרד אותה מצוין והשלים ניצחון 3:6, 6:7 תוך שעתיים ועשרים דקות בדרך למצוא את מקומו בגמר.

נובאק דג'וקוביץ', שנהנה משנה היסטורית, התקשה מאוד מול תומאס ברדיך הצ'כי. השניים נראו עייפים בתנאי החום הקשים בסינסינטי, ואחרי 5:7 בתום המערכה הראשונה, הצ'כי (שגבר על רוג'ר פדרר בסיבוב הקודם) נאלץ לפרוש. "זה חבל", אמר הסרבי, "כשמשחקים הרבה מאוד משחקים בקיץ, זה גובה ממך מחיר כבד".

מוקדם יותר מארי, שכבר הפסיד ארבע פעמים בקריירה לפיש, רשם ניצחון לא פשוט מול פיש הלוהט. מארי השיג את השבירה הראשונה במשחק במשחקון הרביעי שהעלה אותו ליתרון 1:3 ושמר על היתרון לאורך המערכה הראשונה שהסתיימה ב-3:6 קליל אחרי כמעט שעה של משחק.

הסקוטי, שרוצה להשלים שבוע חלומי ולזכות בתואר השני העונה אחרי שזכה מוקדם יותר השנה בטורניר קווינס, שבר כבר במשחקון הראשון של המערכה השנייה, אבל פיש החזיר בשבירה משלו והשווה ל-1:1. השניים שברו אחד את השני עוד פעמיים כל אחד עד שהגיעו לשובר שוויון שלא יכול היה להיות צמוד יותר אחרי 8:10 לסקוטי.

מארי כבר העפיל בקריירה לשמונה גמרים בטורנירי מאסטרס 1000, וניצח בשישה מהם (כולל סינסינטי 2008). דג'וקוביץ', מנגד, כבר זכה השנה בחמישה טורנירי מאסטרס 1000 ושבר שיא ATP. אם יזכה בשישי, זה רק יגביר עוד יותר את השנה המופלאה שלו. כרגע המאזן שלו השנה עומד על 1:57, ו-0:32 על מגרשים קשים, והוא מחפש תואר עשירי העונה. המאזן בין השחקנים הוא 3:6 לסרבי. המנצח יזכה ב-496 אלף דולר.

אצל הנשים מריה שראפובה וילנה ינקוביץ' העפילו למשחק על התואר. הרוסיה המדורגת מספר 4 בטורניר, גברה על בת ארצה ורה זבונרבה (2) 6:2, 3:6, 3:6 וזה יהיה הגמר הרביעי שלה העונה. ינקוביץ' ניצחה את אנדראה פטקוביץ' הגרמניה 6:7, 1:6 ואמרה: "משחק הגמר יהיה מאוד קשה, שראפובה משחקת מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully