וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: דג'וקוביץ' בחצי הגמר, פדרר ונדאל הודחו

הסרבי המשיך לדהור מול מונפיס ויפגוש את ברדיך, יריביו הופתעו ברבע הגמר. קלייסטרס לא תשתתף בפלאשינג מדו

נובאק דג'וקוביץ' המשיך הלילה (בין שישי לשבת) בדהירה הבלתי נתפשת שלו העונה, כשעלה לחצי גמר טורניר סנסינטי (סך פרסים 2.43 מיליון דולר). הסרבי היה על סף הדחה מפתיעה מול גאל מונפיס (6 בטורניר), אבל התעשת אחרי ששמט את המערכה הראשונה וניצח 6:3, 4:6, 3:6 לאחר יותר משעתיים וחצי.

בשלב הבא היה צפוי לחכות למדורג ראשון מפגש מסקרן עם רוג'ר פדרר, אבל השוויצרי המשיך לגמגם בהכנותיו לאליפות ארצות הברית, והפסיד לתומאס ברדיך 6:2, 7:6. פדרר סבל מחוסר ריכוז ולא הצליח להשיג אפילו נקודת שבירה אחת מול הצ'כי הנחוש במהלך המשחק כולו.

גם רפאל נדאל מצא את עצמו מחוץ לטורניר אחרי שנכנע לתקווה המקומית, מרדי פיש. האמריקאי הבכיר בסבב, שנוצח השבוע בגמר טורניר טורונטו על ידי דג'וקוביץ', המשיך בכושר המצוין שלו כשגבר על המדורג 2 בעולם,3:6, 4:6. פיש הפסיד לנדאל בששת המפגשים הקודמים של השניים, אלא שהפעם הוא התעלה על עצמו וגבר על השור ממאיורקה. המדורג 7 בעולם ייצר 12 אייסים במהלך המשחק ולא התחשב בנדאל שהופרע על ידי פציעה ברגלו.

יריבו הבא של פיש יהיה אנדי מארי, שגבר על ז'יל סימון, המדורג היחיד מחוץ לשמיניייה הראשונה שהגיע לרבע הגמר, בשתי מערכות 3:6, 3:6. מארי, שניצח בשבעת המפגשים האחרונים שלו עם הצרפתי, החליף שבירות עם יריבו בהתחלה, אבל השתלט אחר כך על המשחק וניצח.

קלייסטרס: "שבועיים של שיקום לא הספיקו"

מריה שראפובה העפילה לחצי הגמר בטורניר הנשים המקביל בסינסינטי, לאחר שגברה בקלילות יחסית על סמנתה סטוסור 3:6, 2:6. הרוסיה המדורגת רביעית בטורניר תפגוש בשלב הבא את בת ארצה ורה זבונרבה (2 בטורניר), ששרדה קרב לא פשוט מול דניאלה האנטוחובה עם 3:6, 6:7.

ילנה ינקוביץ' נהנתה מפרישתה של פנג שואי בגלל פציעה ועלתה לחצי הגמר בלי לשחק. יריבתה הבאה תהיה אנדראה פטקוביץ', שהדיחה את נדיה פטרובה עם 5:7, 1:6.

* קים קלייסטרס הודיעה כי לא תיקח חלק באליפות ארה"ב הפתוחה שתצא לדרך בקרוב מאוד. בהודעה שפרסמה, טענה הטניסאית הבלגית, אלופת הטורניר בשנה שעברה, כי היא סובלת מפציעה בשרירי הבטן, שמונעת ממנה להשתתף בפלאשינג מדו.

"שבועיים של שיקום לא היו מספיקים עבורי כדי להחלים מפציעה זו", נכתב בהודעה שפרסמה השחקנית בת ה-28, שזכתה שלוש פעמים בגרנד סלאם בניו יורק. "כמובן שאני מאוד מאוכזבת. התאמנתי קשה מאוד בקיץ והרגשתי שאני מגיעה בכושר טוב לאליפות ארה"ב".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully