וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "כל המשחקים של הישראליות באירופה יתקיימו"

יו"ר ההתאחדות לא חושש מההסלמה: "באופ"א יודעים שגאזה זו גאזה ות"א זו ת"א". ברקת: "לא נסכים להעביר את משחקינו"

ההסלמה בדרום שחלה היום (שבת) עם מטח רקטות לכיוון באר שבע, שכלל הרוג ושבעה פצועים, עלולה לשנות את ההיערכות של ההתאחדות לכדורגל למשחקים בדרום. כידוע, המשחקים שנדחו משבת אמורים להיערך ביום שלישי, אך טרם ברור אם הם יתקיימו.

הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת ויושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון התארחו באולפן "שער השבת" של ערוץ הספורט והתייחסו למצב על רקע ההחלטה לדחות את משחקיהן של הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד.

"כל האיזור עובר תקופה לא פשוטה, אבל אנחנו משתדלים לעשות את המקסימום לסייע עם המצב", סיפרה ברקת. "הטרוריסטים האלה רוצים לגרום לשיבוש החיים שלנו, ואנחנו לא צריכים לאפשר להם. היכן שיש סכנה לחיי אדם, צריך להפסיק את הכדורגל, אבל במקום שהחיים מתנהלים בו כסדרם, צריך לאפשר זאת.

"המצב הזה לא נעים עבור השחקנים הזרים. כל המשפחות הגיעו לאימונים כדי לתת להם תחושה של חום וביטחון. זו הסיבה ששלחנו אותם לתל אביב. הם יגורו שם עד שישרור השקט. מקווים שהשחקנים לא ינטשו והתקופה הזו תעבור. נשתדל לתת להם את הטוב ביותר כדי שהם ירגישו בטוחים".

ברקת גם סירבה להעביר את משחקי הקבוצה למקומות שקטים יותר, ואמרה: "לא נסכים להעביר את הבית שלנו צפונה. הליגה עוד ארוכה".

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון אמר הערב: "אמרתי לאלונה שאם תהיה בעיה לבאר שבע, אני אעמיד לרשותם את איצטדיון רמת גן והמגרש הסמוך אליו. להפועל באר שבע יש שני משחקי חוץ ופגרת הנבחרות. יש לנו כמה שבועות לראות מה יהיה המצב". על ההחלטה לדחות את המשחקים, אמר: "בפיקוד העורף דיברו איתי בשישי בבוקר וביקשו לקיים את המשחקים עם 500 צופים ביציעים. אמרתי שאם יש סכנה לאוהד אחד, לא צריך לשחק, אבל אם מותר לשחק עם 500, מותר לשחק עם 5,000. אחרי כמה שעות בדיון נוסף שנעשה הבנו שהולכת להיות החמרה ולכן ביטלנו את המשחקים הרלוונטיים".

לוזון נשאל גם האם המשחקים של הנבחרת והקבוצות הישראליות באירופה נמצאים בסכנה על רקע המצב, ואמר: "תשכחו מזה, אני מבטיח שכל המשחקים של הקבוצות באירופה יתקיימו. אחרי שהם היו פה מאופ"א, הם יודעים שגאזה זו גאזה ותל אביב זו תל אביב". לוזון השיב גם לספקולציות סביב האפשרות שיעבור לפוליטיקה בעקבות ההתבטאויות האחרונות שלו בתקשורת סביב הנושאים החברתיים והבטחוניים, ואמר: "אני לא רוצה ללכת לפוליטיקה. יש לי הרבה רעיונות בצד הכלכלי. בהקשר הבטחוני, אמרתי שלצערי האויבים שלנו מבינים רק בעין תחת עין".

עד לטרור: הכדורגל הישראלי נהנה משבוע פשוט מצוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully