וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: שחר פאר העפילה לשמינית הגמר

ויקטוריה אזרנקה פרשה, הישראלית גברה על פאולין פרמנטייה 2:6, 3:6, בשלב הבא מחכה לה פנג שואי (15). גם סרינה פרשה

שחר פאר המשיכה הלילה בדרכה החיובית, לאחר שהעפילה לסיבוב השלישי בטורניר סינסינטי (סך פרסים 2.06 מיליון דולר). פאר אמורה הייתה להתמודד מול ויקטוריה אזרנקה (4 בעולם), אבל הטניסאית הבלארוסית פרשה, מאחר שהיא סובלת מפציעה ואינה רוצה לסכן את עצמה לקראת אליפות ארה"ב שנפתחת בסוף החודש.

פאר (24 בעולם) קיבלה בהגרלה את ה"לאקי לוזר", ושיחקה מול פאולין פרמנטייה הצרפתייה (59 בעולם), עליה גברה 2:6, 3:6 תוך שעה ו-25 דקות. הפעם פאר הציגה משחק הגשה טוב בהרבה מאשר במשחק מול סבין ליזיקי הגרמנייה, ואיבדה את מכות ההגשה שלה רק פעם אחת לאורך המשחק. מנגד פאר השיגה חמש שבירות מול יריבתה הצרפתייה, והמשיכה לשמינית הגמר.

פאר תפגוש בשלב הבא את פנג שואי הסינית (15 בעולם), לאחר שזו גברה על שרה ארני האיטלקייה (38 בעולם) 2:6, 4:6. המאזן בין פאר לשואי הוא 1:2 לטובת הישראלית, כשהניצחון האחרון הושג בגואנגז'ו ב-2009. פאר כבר הבטיחה לעצמה 125 נקודות דירוג ופרס כספי של 20,550 דולר.

עוד טניסאית שפרשה הלילה מהטורניר ואיכזבה את המארגנים הייתה סרינה וויליאמס, שנמצאת בכושר מצוין, אך סובלת מכאבים בבוהן השמאלית. "אני לא חושבת שזה הזמן הנכון מבחינתי לקחת סיכונים", אמרה סרינה, "המטרה החשובה היא אליפות ארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully