וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: שחר פאר עלתה לסיבוב השני

הישראלית ניצחה 4:6, 6:7 את סאבין ליזיקי, שביצעה שבע שגיאות כפולות, ותפגוש בסיבוב הבא את ויקטוריה אזרנקה

קצת קשה לדעת למה לצפות משחר פאר לאחרונה. הטניסאית מספר אחת של ישראל, שמדורגת במקום ה-24 בעולם, הודחה רק לפני שבוע בסיבוב הראשון של טורניר טורונטו על ידי אלכסנדרה ווז'ניאק הקנדית לאחר 6:1, 6:0, אבל הערב (שני) היא הצליחה להיראות טוב מאוד ולנצח 4:6, 6:7 (4) את סאבין ליזיקי הגרמניה, המדורגת במקום ה-22 בעולם והטניסאית שהגיעה עד לחצי גמר ווימבלדון רק השנה.

פאר עלתה לסיבוב השני של טורניר סינסינטי היוקרתי (סך פרסים: 2.05 מיליון יורו), שם תפגוש את ויקטוריה אזרנקה, המדורגת במקום הרביעי בעולם והגיעה לחצי הגמר בטורונטו. ליזיקי, שבדרך כלל ידועה כאחת המגישות הטובות בסבב, נקלעה ליום הגשות נורא, ביצעה שבע שגיאות כפולות והשיגה אייס אחד בלבד.

פאר פתחה טוב ועלתה ל-1:2 תוך שהיא שוברת את ליזיקי, לאחר שהאחרונה הצליחה לחזור כבר מפיגור 40:0. אך הישראלית לא שמרה על ההגשה שלה וסיימה את המשחקון עם שגיאה כפולה, שאיזנה ל-2:2. השתיים שמרו על ההגשות שלהן בדרך ל-3:3, עד שפאר הצליחה לנצל את כמות השגיאות הכפולות הרבה של הגרמניה (ארבע עד שלב זה) כדי להשיג שבירה נוספת בדרך ל-3:4. פאר לא שמרה על ההגשות שלה וזה 4:4.

ליזיקי שוב לא מצאה את ההגשות שלה ופאר שברה אותה בדרך ל-4:5. בשלב הזה ירד מאמנה של פאר, הרולד סולומון, לתדרך אותה ואמר לה ללכת על הפורהנד של ליזיקי. פאר עשתה את זה ושמרה על ההגשה שלה בדרך ל-4:6.

ליזיקי פתחה רע גם את המערכה השנייה ופאר הצליחה לשבור אותה פעמיים בדרך ל-0:3 מהיר. פאר ניצלה את המומנטום ואת היכולת האומללה של היריבה שלה ונראתה מצוין, כשהיא גם משדרת שפת גוף חיובית מאוד ומקרינה הרבה ביטחון עצמי כשהיא שומרת על ההגשה שלה ועולה ל-0:5, המשחקון השביעי ברציפות בו היא זוכה.

ליזיקי שברה פעמיים וחזרה עד 5:4. פאר הגישה למשחק והובילה כבר 15:40, אך ליזיקי זכתה בארבע נקודות ברציפות ואיזנה ל-5:5. ליזיקי שמרה על ההגשות שלה ועלתה ל-5:6. פאר שמרה על ההגשה והמשחק הלך לשובר שוויון, שם הצליחה פאר להתעלות לנצח 4:7 ו-6:7 במערכה כולה.

במשחקים נוספים של טורניר הנשים נרשמה היום הפתעה אחת, כשז'י ז'נג הסינית, שהעפילה מהמוקדמות, ניצחה 2:6, 6:1, 4:6 את יוליה גרגס הגרמניה. סבטלנה קוזנצובה הרוסיה גברה על ג'יל קרייבאס 3:6, 4:6.

בגברים הייתה תוצאה אחת מפתיעה במיוחד כשויקטור טרויצקי, המדורג 14 בטורניר, הפסיד לפאביו פוניני האיטלקי 6:4, 6:1. פרננדו ורדסקו הספרדי ניצח 3:6, 6:7 (4) את תומאס בלושי. גרגור דימיטרוב הבולגרי הצעיר והמוכשר ניצח 3:6, 5:7 את מרסל אילהן הטורקי. רישאר גאסקה הצרפתי גבר על אלכסנדר דולגופולוב 1:6, 6:7 (4) ודויד נלבנדיאן על קיי נישיקורי 4:6, 4:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully