וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "אנשים בגיאורגיה ביקשו מאיתנו סליחה"

17.8.2011 / 23:58

נבחרת ישראל חזרה לארץ, המאמן סיפר על התחושות לאחר עוד הפסד: "יש לנו בעיות". גרין: "לא צריך להתייחס להפסדים"

לאחר עוד מסע משחקים לא מוצלח במיוחד, חזרה הערב (רביעי) נבחרת ישראל לארץ, כשבאמתחתה חמישה הפסדים בשבעת משחקי ההכנה עד כה. האחרון שבהם הגיע דווקא מול נבחרת גיאורגיה, לא בדיוק מאריות אירופה, ונדמה כי ללא עמרי כספי שנפצע ונמצא בספק גדול לקראת אליפות אירופה, הסיכויים של הנבחרת להשיג ניצחון ביורובאסקט הולכים ומצטמקים.

"מאמין שהכל יסתדר לטובה"

"שיחקנו ארבעה משחקים בשבוע במטרה לעשות סימולציה לכמות המשחקים באליפות אירופה", אמר מאמן הנבחרת, אריק שיבק. "צריך עוד להכניס לעניינים את יניב גרין, וזה נכון גם לגבי יותם הלפרין וטל בורשטיין. התוצאות לא היו משהו וחלק מזה כי השחקנים עדיין לא בשיא הכושר, כמו דייויד בלו". שיבק הפתיע וציין כי השיפוט במשחקי האימון פגע בנבחרת. "ניסינו לא להתייחס לשופטים. אתם לא יודעים מה זה משחקי אימון בהולנד ובגאורגיה עם שופטים מקומיים, אבל אני לא רוצה לדבר על השיפוט".

שיבק המשיך ואמר: "לפני שנה היו לנו משחקי אימון וניצחנו כמה מהם בנקודה או בשתיים. להגיד שנעים להפסיד משחק אימון? לא. בסיום המשחק אתמול מול גיאורגיה ניגשו אלינו אנשים משם וביקשו מאיתנו סליחה. יש לנו בעיות וכולם מודעים לזה. אנחנו מנסים לעשות הכל כדי להתמודד למרות התקלות שיש, ואני מקווה שעד פתיחת האליפות העניינים יסתדרו. אני מקווה שכספי יחזור אבל את זה נדע רק מחר".

יניב גרין, שעדיין לא נכנס לקצב גבוה בנבחרת, דווקא נשמע אופטימי: "התקדמנו, עבדנו יפה על דברים. שיבק ניסה דברים במהלך המשחק אתמול כדי לראות מה עובד ומה לא. לא צריך להתייחס להפסדים, יהיה בסדר. אנחנו נגיע לאליפות ואני מאמין שהכל יסתדר לטובה". על מעברו לטראמו, קבוצתו החדשה באיטליה אמר גרין: "חתמתי בטראמו, קבוצה שמשחקת בליגה חזקה. היא קבוצה טובה, דיברתי עם המאמן שלהם והחלטתי ללכת על זה".

לא נעים: ישראל הפסידה לגיאורגיה במשחק אימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully