וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "לישראל אין הרבה שחקנים כמו מליקסון"

המאמן צוטט בפולין והחמיא לקשר ויסלה קרקוב: "הוא בין הטובים של ישראל". ביטון: "מליקסון נח, עכשיו הוא מסוכן מתמיד"

מאור מליקסון ודודו ביטון כבשו עד כה העונה שישה שערים (שלושה כל אחד) - יותר ממחצית משעריה של ויסלה קרקוב בכל המסגרות. השניים ינסו להוביל את אלופת פולין גם לליגת האלופות לראשונה בתולדותיה, כשהערב (רביעי, 21:45, ספורט 5+ גולד) היא תארח את אפואל ניקוסיה הקפריסאית.

מליקסון יחזור להרכב אחרי שזכה למנוחה בשבת, וגם מחליפו לוקאש גרגולה מבין זאת וקיבל את הבשורה בהבנה. "זה התפקיד שלי. אני המחליף של מאור, שהוא השחקן הכי טוב בליגה. אני בטוח שבקרוב הוא יקבל הצעה מקבוצה גדולה באירופה ויתקדם בקריירה".

ביטון, שכבש שער בכל אחד משלושת מחזורי הליגה, מקווה לכבוש את הראשון שלו בליגת האלופות ומשוכנע שחזרתו של מליקסון מכרעת. "טוב שהמאמן נתן לו מנוחה", אמר ביטון. "הוא שיחק כמה משחקים ברצף והיה זקוק לקצת הפסקה. מאור הוא שחקן חשוב מאוד. אחרי שהוא נח, הוא מסוכן מתמיד מבחינת היריבים שלנו".

ההצלחה הגדולה של מליקסון הובילה ללא מעט ספקולציות לגבי עתידו בפולין: "לא רחוק היום שמאור ישחק באחת הקבוצות הגדולות בעולם", אמר אתמול סוכנו דודו דהאן. "תזכרו את דברי, ויסלה תעלה לשלב הבתים, שם יראו את מליקסון והוא יעבור למועדון גדול. אני מקבל יותר ויותר טלפונים ופניות לגביו. רק לפני חצי שנה צחקו עליי כשאמרתי שהבאתי לפולין את אריאן רובן הישראלי. היום כולם מאמינים שהוא השחקן הטוב במזרח אירופה והעונה הזו תהיה האחרונה שלו בוויסלה".

גם מאמן נבחרת ישראל לשעבר, אברהם גרנט, צוטט בפולין: "לישראל אין הרבה שחקנים כמו מליקסון, אולי שלושה או ארבעה. ראיתי שחקנים שהיו כוכבים רק בגיל צעיר וראיתי שחקנים שהתבגרו בשלב מאוחר יותר. בשורה התחתונה, כיום מליקסון הוא בין חמשת השחקנים הטובים בישראל".

מליקסון וביטון ינסו לכבוש גם מול אפואל

מליקסון לא ישחק בנבחרת פולין

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully