וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון: "לא רואה אפשרות שאשחק בנבחרת פולין"

קשר ויסלה קרקוב התראיין לתקשורת הפולנית והבהיר כי הוא שחקן נבחרת ישראל. על ההצלחה: "קשה לי להסתובב ברחוב"

מלבד המשחק בין מכבי חיפה לגנק, ייערכו ביום רביעי עוד ארבעה משחקים בפלייאוף ליגת האלופות, ביניהם זה בו תארח ויסלה קרקוב של מאור מליקסון ודודו ביטון את אפואל ניקוסיה הקפריסאית. מליקסון, שנחשב לכוכב הגדול של הקבוצה, זכה למנוחה במשחק הליגה האחרון, בו ביטון כבש את שערו השלישי העונה וסידר לוויסלה ניצחון ראשון בליגה, 0:1 על זגלבי לובין.

בתקשורת הפולנית ערכו היום (שני) ראיון עם מליקסון, שסיפר על תחילת הדרך בוויסלה: בהתחלה היו לי דאגות, לא ידעתי איך אשתלב בליגה חדשה ובאווירה שונה לחלוטין. למזלי, התקבלתי בצורה חמה על ידי חבריי לקבוצה ועל ידי האוהדים. פולין היא מדינה נחמדה ואני נהנה לשחק באצטדיון הביתי שלנו. היום כבר קשה לי להסתובב ברחוב, בחנויות ובמוניות לא מוכנים לקחת ממני כסף. זה רק הולך ומשתפר, ואם נצליח להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות אני אגשים את אחד מחלומותיי ככדורגלן".

כאשר נשאל לגבי הסיכויים שישחק בנבחרת פולין, השיב מליקסון: "זה לא סיפור פשוט. כרגע אני משחק עבור ישראל ואני לא חושב שזה ישתנה בקרוב, למרות שהופעתי בינתיים רק במשחקי ידידות. שמעתי שהמאמן פרנצישק סמודה דיבר עליי והחמיא לי, אבל הוא לא יצר איתי קשר. פולין היא מדינה מיוחדת ויקרה מאוד ללבי, אמא שלי נולדה כאן ויש לי גם אזרחות פולנית, אך אני לא רואה אפשרות שאשחק בנבחרת פולין".

איך הפך מאור מליקסון לאליל בפולין?

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully