וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק שארפ: "אם הייתי נשאר, זו הייתה הסחת דעת למכבי"

17.8.2011 / 10:34

למה הוא לא רצה עונת פרישה? מה דעתו על פרשת פארגו? ואיזו קבוצה נראה במכבי תל אביב בשנה הבאה? דרק שארפ מדבר

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר התלבטויות ארוכות הודיע לפני כחודש קפטן מכבי תל אביב דרק שארפ על פרישה ממשחק פעיל. שארפ, ששיחק 15 שנים במועדון, החליט לתלות את הגופייה כשהוא נושק לגיל 40 וישמש כעוזר מאמן שני במועדון.

בראיון בלעדי וראשון מאז הפרישה מסביר שארפ לוואלה! ספורט מדוע החליט לפרוש. "זו נראתה ההחלטה הטובה ביותר עבורי ועבור המועדון", אמר הבוקר (רביעי) שארפ, אחרי שחזר מחופשה בארה"ב, "אני חושב שאם הייתי ממשיך עוד עונה כשחקן, זה היה מושך יותר מדי תשומת לב. זה התחיל להיגרר, ולא רציתי לגרור את זה. זה הזמן ללכת לכיוון חדש ואחר, ובדיוק עכשיו דברים נפתחו בזמן טוב ומתאים. אז אני חושב שזה היה הזמן הכי טוב עבורי".

דרק שארפ, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"זה הזמן עבורי להעביר ולתת לשחקנים הצעירים את האפשרות לטעום מכל מה שהיה לי, ולתת להם ליהנות מזה. המטרה היא לבנות אותם". שארפ/קובי אליהו

הקיץ הזה היה קשה עבורך?

"לא היה לי קיץ קשה. ההחלטה בסופו של דבר הייתה קלה. הכל קרה בצורה הנכונה, ובזמן המתאים. לפחות עכשיו אנשים לא יוכלו להמשיך לגרור את הסוגיה ולשאול: 'האם אתה הולך לפרוש, האם אתה הולך לעשות ככה וככה'. הכל קורה מסיבה מסוימת, גם הפרישה הזאת. הגיע הזמן לעבור הלאה".

בסוף השנה שעברה אמרת שאתה רוצה להמשיך לשחק.

"תמיד ארצה לשחק, זו הרגשה שלעולם לא תשתנה, זו תחושה שלעולם לא תיפסק. אבל יש את העתיד והחזון עבור מכבי, עבורי ולמען משפחתי. לכן זו הייתה ההחלטה הנכונה ביותר. זה הזמן עבורי להעביר ולתת לשחקנים הצעירים את האפשרות לטעום מכל מה שהיה לי, ולתת להם ליהנות מזה. המטרה היא לבנות אותם. אני נשמע עדיין רגשני ומדבר על זה ככה, כי זה אני וזו האישיות שלי. היו הרבה רגשות מעורבים בזה, אז באופן טבעי שומעים את זה בקולי".

אמנם לפני כחודשיים שוחח בעלי המועדון דייויד פדרמן עם שארפ והבטיח לתת לו גיבוי אם יחליט להמשיך לשחק, אך כשבועיים לפני הפרישה התייעץ שארפ עם הקרובים אליו. "דיברתי עם פדרמן, ודייויד נתן לי את האפשרות להמשיך כשחקן", אישר שארפ. "דייויד אמר לי שאני יכול להמשיך לשחק ככל שארצה, ואני מאוד מכבד אותו ומודה לו על כך".

שארפ גם מספר על תמיכתם של אילן השועל וטל מלכה, אוהדי מכבי תל אביב, שהיו קרובים אליו מאז סיום העונה. "הם דיברו איתי ותמכו בי, היו מאחורי והעניקו לי גיבוי לעשות את מה שאחליט, אם זה לאמן ואם להמשיך לשחק. קיבלתי מהם הרבה אהבה ותמיכה. אילן השועל היה מאוד תומך מאז שאני זוכר, עוד כשהייתי כשחקן. זו הרגשה נהדרת כשאנשים נהדרים כאלו תומכים בך. אני גם מודה לארגון האולטרס".

איך תהיה ההרגשה עבורך להיכנס לחדר ההלבשה כעוזר מאמן ולא כשחקן?

"אני עדיין אהיה בחדר ההלבשה לפני ואחרי משחקים. זה יהיה שונה אומנם, אבל לא משהו שאני לגמרי לא מכיר ולא מוכר לי. אני מרגיש טוב ונוח להיות במצב הזה ובאווירה הזאת, אז אהיה סביב הבחורים, הם יראו אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

תמיד אופטימי

פרישת שארפ היא חלק מקיץ סוער שעובר על הקבוצה. מכבי תל אביב החתימה את ג'ון שייר, יוגב אוחיון, תיאו פפאלוקאס, שון ג'יימס ודווין סמית, כשגם עמרי כספי צפוי לחזור למועדון. מנגד, עזיבת ג'רמי פארגו יוצרת סערה במועדון, בקיץ לא פשוט. אבל שארפ בטוח לגבי עתיד הקבוצה.

מכבי החתימו הרבה שחקנים ונעשו שינויים, פארמר ופפאלוקאס הצטרפו.

"כן, וזה עדיין לא נגמר. דברים לא הסתיימו. בנו כאן במכבי משהו לפני שחזרתי. ישנם הרבה שחקנים חדשים והחתמות חדשות במכבי, הולכת להיות קבוצה אטרקטיבית עבור האוהדים ועבור כולם. ג'ורדון פארמר, ג'ון שייר וכולם יתרמו לקבוצה. זה תמיד כיף כשאתה מביא שחקנים חדשים וכשאתה מתחיל את כל התהליך עוד פעם ומנסים לבנות משהו בעונה החדשה".

שמעת על המאבק עם ג'רמי פארגו והוויכוח סביב החוזה שלו? מה דעתך על הסוגיה הזו?

"אני לא מתייחס לחוזים ודברים כאלו, אני מתייחס לשחקנים שיהיו אצלנו בחדר ההלבשה, מי יראה מאמץ ומי מקריב עבור הקבוצה. אם ג'רמי פארגו יהיה בקבוצה, זה נהדר, אבל אם הוא לא יהיה, אנחנו לא יכולים לשלוט על כך. אנחנו צריכים לדאוג למי שיימצא איתנו. דייויד ודני פדרמן, שמעון מזרחי - אלו האנשים שדואגים ללוגיסטיקה ולעסק".

מכבי התחזקה או נחלשה מהעונה שעברה?

"על הנייר התחזקנו כקבוצה. זה ייקח לא מעט זמן לפני שנדע לאן זה הולך. אני תמיד מאמין שנעשה דברים טובים ונהיה חזקים, גם בתקופה כששיחקתי. אני אודיע לך עוד כמה חודשים".

מה הוביל לפרישה של דרק שארפ?

ומי צריך למלא את מקומו של שארפ כקפטן מכבי תל אביב?

דרק שארפ פורש מכדורסל, סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully