וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה למכור 1,000 כרטיסים נוספים

16.8.2011 / 22:15

הצהובים ינסו לנצל את היעדרותם של אוהדי פאו בחמישי. איוניר הכין את הקבוצה להגנה יוונית איטית, ומתלבט לגבי ההתקפה

מכבי תל אביב קיימה הערב (שלישי) אימון טקטי בהמשך להכנות לקראת המשחק ביום חמישי נגד פנאתינייקוס בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. האימון שנערך בבלומפילד היה סגור לתקשורת והמאמן מוטי איוניר תירגל מספר אופציות להרכב הפותח.

בינתיים נראה כי חוליית ההגנה נגד היוונים תהיה מורכבת מצמד הבלמים ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ', כשבעקבות היעדרותו של יואב זיו המוצהב, צפוי שרן ייני לפתוח כמגן שמאלי ועומר ורד יפתח כנראה כמגן ימני. בקישור נראה כי מקומם של רפי דהן ומשה לוגסי מובטח, כאשר דור מיכה צפוי לפתוח באגף שמאל ומואנס דאבור באגף ימין, כשאלירן עטר ורוברטו קולאוטי צפויים לפתוח בחוד. במקרה כזה עשוי האריס מדוניאנין לפתוח על הספסל. מהסגל יעדר גיז'רמו ישראלביץ' שנפצע וסובל משבר קטן בקרסולו כאשר תקופת החלמתו מוערכת בכחודש עד חודש וחצי.

מוקדם יותר ערכה הקבוצה אסיפת וידאו ובה צפו השחקנים בקטעים ערוכים ממשחקיה של פנאתינייקוס, כשבצוות המקצועי הדגישו בפני השחקנים את איטיות ההגנה היוונית, מה שמרמז אולי על מערך התקפי שבו ישחקו שחקנים מהירים דוגמת קונאטה ואלירן עטר בחוד ההתקפה. כמו כן, בצוות המקצועי הצביעו על כך שהיוונים משחקים עם קשר אחורי אחד בלבד, דבר שעשוי לעזור למכבי תל אביב לשלוט במרכז המגרש.

ראשי הקבוצה קיבלו היום עדכון כי לא צפויים להגיע אוהדים יוונים למשחק ובשל כך פנתה מכבי למשקיף המשחק על מנת לקבל את אישורו להפשיר את הכרטיסים לשער 7 עבור אוהדי הקבוצה, מה שיוסיף עוד 1,000 אוהדים צהובים ליציעים בבלומפילד שצפוי להיות כמעט מלא לחלוטין ביום חמישי.

הבעלים מיטש גולדהאר שנחת הבוקר בישראל, לא נכח באימון אולם יגיע בוודאות למשחק עצמו. מחר יהיו עסוקים ראשי הקבוצה בדיון הבוררות השני שיערך בעניינו של הקשר מאור בוזגלו, במשרדו של הבורר עו"ד חנוך קינן, כאשר ההערכה היא שהכרעת הבורר תינתן כבר מחר בתום הדיון. בשל העובדה שהצדדים לא הגיעו לפשרה על תג המחיר של כרטיסו של בוזגלו, צפוי כעת הבורר להכריע האם התביעה של משפחת בוזגלו לקבל שחרור בחינם ופיצוי כספי בסך מיליןן דולר מתקבלת או נדחית על הסף. קיימת גם אפשרות קלושה שבמסגרתה יקבע הבורר בעצמו את תג המחיר של בוזגלו.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully