וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דינו אנדלובו חתם לארבע עונות

16.8.2011 / 18:28

החלוץ הדרום אפריקאי בן ה-21 שנבחן בקבוצה בשבוע האחרון יהיה הרכש השלישי של אבוקסיס אחרי עומרי רון וישראל זגורי

החלוץ דינו אנדלובו שנבחן לאחרונה בבני יהודה חתם היום (שלישי) על חוזה לארבע עונות בקבוצה. בהודעה שפרסמה הנהלת המועדון באתר הרשמי נמסר: "הנהלת בני יהודה מודיעה על החתמתו לארבע עונות של החלוץ הדרום אפריקני דינו אנדלובו. הנהלת המועדון מאחלת לחלוץ בהצלחה".

אנדלובו הדרום אפריקאי בן ה-21 משתייך לסגל הנבחרת הצעירה של ארצו והיה מועמד בעבר להצטרף לליל ולפורטסמות, כשלאחרונה נחת בישראל וחבר לקבוצה של יוסי אבוקסיס אחרי שהובא באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. הדרום אפריקאי הוא שחקן הרכש השלישי שמחתימה הקבוצה אחרי עומרי רון וישראל זגורי, שהצטרפו הקיץ למועדון.

אנדלובו נבחן במשחק גביע הטוטו האחרון של הזהובים נגד הפועל תל אביב (2:2), שיחק 25 דקות ואף בישל שער לפדרו גלבאן בדקה ה-75, תוך שהוא עושה למארחים לא מעט כאבי ראש. עדיין קיימת אפשרות שהקבוצה תתחזק בשחקנים נוספים, כאשר שמם של בלם הפועל פתח תקוה גל כהן וחלוץ מכבי חיפה שלומי אזולאי עדיין על הפרק.

בני יהודה ערכה הבוקר אימון והחלה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד הפועל עכו בשבת, במסגרת המחזור הפותח של ליגת העל. הבלם אביב חדד והקשר ננאד מרינקוביץ' הפצועים לא נטלו חלק באימון והם צפויים להיעדר מהמשחק בשבת.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully