וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: ז'רביניו הורחק משלושה משחקים

החלוץ מחוף השנהב ספג עונש חמור בעקבות ההרחקה שלו בשבת מול ניוקאסל, ויחמיץ את ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וסוונסי

ארסנל מאבדת שחקנים בזה אחר זה. גאל קלישי עבר למנצ'סטר סיטי, ססק פברגאס לברצלונה, עמנואל אבואה לגלאטסראיי וככל הנראה שגם סמיר נאסרי יעזוב את לונדון בקיץ הקרוב. היום (שלישי) היא איבדה שחקן משמעותי נוסף, לפחות לתקופה הקרובה.

ז'רביניו, שהתפרע ב-0:0 מול ניוקאסל בשבת וספג כרטיס אדום לאחר מריבה עם ג'ואי בארטון, הורחק משלושה משחקי ליגה ויחמיץ את המפגשים מול ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וסוונסי. כזכור, ארסנל הגישה ערעור על הרשעתו של השחקן מחוף השנהב, אך הוא לא התקבל על ידי ההתאחדות הבריטית.

בתוך כך, ערב הקרב הגורלי מול אודינזה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות (21:45, ספורט 5), בארסנל ממשיכים להתעסק בזה שכבר לא ישחק יותר בשורותיהם. כן, גם הבוקר (שלישי) הסיפור המרכזי במחנה התותחנים המשיך להיות עזיבתו המתוקשרת של ססק פברגאס לברצלונה. "מכרנו את ססק במחיר מוזל", אמר ארסן ונגר על 35 מיליון ליש"ט שקיבלה ארסנל עבור הקשר הקטלאני. "אם היתה מכירה פומבית בין ריאל מדריד, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי ברור שהיינו מקבלים יותר כסף, אבל הוא רצה לעבור לברצלונה".

על פי דיווחים ב'דיילי מייל', המנג'ר הצרפתי עלול לספוג הערב שריקות בוז מהקהל שלו - לא רק על עזיבת פברגאס, אלא על כך שהתותחנים הוציאו סכומים מעוטים במיוחד על רכש במהלך הקיץ ולא החליפו כראוי את העוזבים. "הקהל שלנו צריך להיות גאה בדרך שאנחנו מנהלים את המועדון הזה", אמר ונגר. "בנינו קבוצה, בנינו אצטדיון חדש וכל הזמן נשארנו בטופ. יש הרבה יותר סיבות להיות חיוביים משליליים. חלון ההעברות עדיין פתוח ואנחנו לא מפחדים להוציא כסף אם נמצא את השחקו הנכון" הוסיף ונגר, שעשוי לאבד גם את סמיר נאסרי.

בינתיים, מי שיחליף את פברגאס כקפטן החדש של התותחנים הוא רובין ואן פרסי, כך הודיעו הערב בקבוצה. "כקפטן אתה צריך לתפקד כשגריר של המועדון, ואני מוכן לזה", אמר החלוץ ההולנדי, שנמצא בארסנל מאז 2004. "אני משחק כדורגל מקצועני כבר עשר שנים, ככה שאני יודע כיצד העולם עובד. אני מרגיש מנוסה, ומרגיש שאני מוכן לזה". ונגר עצמו הסביר את הצעד: "הוא מנהיג בצורת המשחק שלו, בגישה שלו וברצון שלו לנצח. תומאס ורמאלן יסייע לו, ואני בטוח שהקבוצה שלנו תגיב לו היטב".

עדכון ראשון: 13:04
כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully