וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר נאסרי: "אוהדי ארסנל הם חסרי כבוד"

הקשר הצרפתי, שייעדר מול אודינזה (ג', 21:45, ספ' 5), זעם על הקריאות נגדו. רובין קאזאן תצא לליון, טוונטה תארח את בנפיקה

אחרי שרוב הליגות הבכירות באירופה כבר חזרו, אנחנו קרובים להתחיל את העונה גם במסגרות האירופיות ומחר (שלישי) נקבל חמישה מפגשים, מהם כמה מסקרנים במיוחד בפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. במוקד יעמוד המשחק בין ארסנל לאודינזה, אך בנוסף ייצאו רובין קאזאן וביברס נאתכו לליון וטוונטה תארח את בנפיקה.

ארסנל - אודינזה (ג', 21:45, ספורט 5)

ימים סוערים עוברים התותחנים, כשססק פברגאס סגר סוף סוף את עסקת העברתו לברצלונה וסמיר נאסרי גם נראה בדרך החוצה. ארסנל פתחה את הליגה עם 0:0 בחוץ מול ניוקאסל ויודעת שכל תוצאה זולת ניצחון מול אודינזה תהיה כישלון ועלולה לאיים על סיכויי ההשתתפות שלה בליגת האלופות העונה. ארסנל תיאלץ להסתדר ללא רובין ואן פרסי ונאסרי המושעים, וגם תומאס רוזיצקי בספק ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק.

הקבוצה של ארסן ונגר מעולם לא הודחה במשחקי מוקדמות ליגת האלופות ומקווה לא לשבור את המאזן גם מול אודינזה, כשבנוסף התותחנים לא הפסידו בעשרת משחקי הבית האחרונים שלהם בליגת האלופות. הקבוצה האיטלקית מחפשת הופעה שנייה בליגת האלופות אחרי ששיחקה שם ב-2005/6, ותנסה להפתיע ללא אלכסיס סאנצ'ס, גוקאן אינלר וכריסטיאן ספאטה, שעזבו אותה בקיץ. לעומתם, פאולו בארטו, ניוטון ודנילו הצטרפו לקבוצה.

ארסן ונגר התייחס לעזיבתו של פברגאס כשאמר: "בסופו של דבר היינו חייבים לכבד את רצון השחקן. הוא גדל בברצלונה, והוא עובר לקבוצה הכי טובה בעולם כרגע. מנקודת המבט שלי, אני חושב שזה לא קשור לכסף - זה קשור ללב. אבל ארסנל קיימת כבר 125 שנה, הרבה שחקנים גדולים עזבו אותה, והיא עדיין המשיכה הלאה". נאסרי, שגם עשוי לעזוב ולא יכלל בסגל בשל השעיה מהעונה שעברה, נפגע מקריאות שאוהדי ארסנל קראו נגדו במשחק מול ניוקאסל, כשכינו אותו תאב בצע והוא כתב בטוויטר שלו: "שמעתי מה האוהדים שרו לגבי בשבת וזה ממש חסר כבוד כי אני עדיין שחקן ארסנל".

ליון - רובין קאזאן (ג', 21:45, ספורט 5+)

הקבוצה הצרפתית, אחת החברות הקבועות בטופ האירופי, צריכה הפעם לעבור שלב מוקדמות אחד אם ברצונה לרשום הופעה מספר 12 ברציפות בשלב הבתים. על הקווים של ליון עומד שחקן העבר רמי גארד, לו המפגש מול רובין קאזאן יהיה המבחן האירופי הראשון כמאמן. ליון הפסידה רק פעמיים ב-18 המשחקים הביתיים האחרונים שלה באירופה, אבל מגיעה אחרי 1:1 מאכזב בליגה מול אז'קסיו.

גם קאזאן סיימה ב-1:1 בסוף השבוע, אחרי שהובילה מול מוליכת הטבלה צסק"א מוסקבה משער של ביברס נאתכו, אבל ספגה בדקה החמישית של תוספת הזמן. קשר נבחרת ישראל שוב יפתח בהרכב ויקווה לסייע לקבוצתו להעפיל בפעם השלישית ברציפות לשלב הבתים. השבוע הצטרף לקאזאן הפרגוואי נלסון ואלדס, אך למרות זאת ברוסיה מקפידים לשמור על מעמד האנדרדוג. "ליון היא קבוצה ללא חולשות", קבע אלכסיי מדבדב. "כל שנה הם נאבקים על אליפות בצרפת ומגיעים רחוק בליגת האלופות, אבל לנו אין רצון להסתפק בליגה האירופית".

טוונטה - בנפיקה (ג', ספורט 5+ גולד)

הקבוצה ההולנדית תקווה לתוצאה מעט יותר טובה מול יריבה פורטוגלית מאשר בפעם האחרונה בה נתקלה בקבוצה משם. טוונטה פגשה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות ב-2009/10 את ספורטינג ליסבון והודחה על ידה בשל שערי חוץ. טוונטה פתחה את העונה בהולנד עם שני ניצחונות בשני משחקים וזכתה גם בסופר קאפ מול אייאקס ונראית בכושר מצוין. מנגד, בנפיקה פתחה השבוע את הליגה הפורטוגלית ושמטה יתרון של 0:2 בדרך ל-2:2 בלבד.

משחקים נוספים:

פ.צ. קופנהאגן - ויקטוריה פילזן (ג', 21:45)

באטה בוריסוב - שטורם גראץ (ג', 21:45)

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully