וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "אגוארו הוא שכפול של רומאריו"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי התמוגג מהבכורה של הארגנטינאי: "היה לו ערב מושלם". ג'ו הארט: "הוא הוכיח שהוא שווה את הכסף"

הרבה ביקורות ליוו את הגעתו של סרחיו אגוארו למנצ'סטר סיטי הקיץ, בעיקר אחרי הצהרותיו של החלוץ הארגנטינאי על כך שהוא מתכוון לשנות את המשחק בעצם הגעתו לפרמיירליג, אבל אמש (שני) כבש אגוארו את לב האוהדים באצטדיון שנקרא מעתה אצטדיון אתיחאד.

אגוארו נכנס כמחליף, כבש צמד ובישל בדרך ל-0:4 מוחץ של הסיטיזנס על סוונסי במחזור הראשון, כשאת החימום הוא ערך עם חולצה עליה נכתב 'אני אוהב את מנצ'סטר' כמחווה לאוהדים.

"אני לא מופתע ממה שראיתי ממנו הערב", אמר מאמנו רוברטו מאנצ'יני בסיום. "אגוארו הבקיע שערים רבים בספרד ובארגנטינה, הוא חלוץ פנטסטי והיה לו ערב מושלם. הוא עדיין לא כשיר ב-100 אחוז, אבל הוא יהיה פנטסטי עבורנו. חשוב להתחיל את העונה היטב". לאחר מכן עבר המאמן האיטלקי להעניק לאגוארו את אחת המחמאות הגדולות ביותר שבוודאי קיבל בקריירה הקצרה שלו. "סרחיו הוא שכפול של רומאריו. הם אותו שחקן".


גם ג'ו הארט הילל את חברו החדש לקבוצה. "הוא לא רע הא?", שאל השוער במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "35 מיליון ליש"ט זה תג מחיר רציני, אבל הוא הוכיח שהוא שווה את הכסף. זו פתיחה מרגשת לעונה, ויש חיבור מצוין בין השחקנים בקבוצה הזו. סוונסי שלטה בכדור 70% מהזמן במחצית הראשונה, אבל עמדנו בלחץ וניצחנו בסטייל".

הקפטן וינסנט קומפני מצא עוד סיבות להתעודד מההצגה של אגוארו: "אהבתי את העובדה שהוא השתתף גם במאמץ ההגנתי וירד לגליצ'ים. הוא יהיה שחקן חשוב מאוד בשבילנו ואני מאושר שהוא איתנו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully