וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:4 את סוונסי

סרחיו אגוארו נכנס כמחליף, כבש צמד, בישל וסידר לתכולים ניצחון קל מאוד. גם דז'קו וסילבה כבשו, טבס נותר מחוץ לסגל

מסע הרכש האחרון אולי עוד לא נגמר ויכול להיות שסמיר נאסרי עוד ינחת בקבוצה, אבל היום (שני) פתחה מנצ'סטר סיטי את עונת 2011/12 באופן רשמי. התכולים של רוברטו מאנצ'יני ניצחו בקלות 0:4 את סוונסי סיטי האומללה, שהציגה יכולת די מביכה במשחק הבכורה של קבוצה וולשית בפרמיירליג. קרלוס טבס נותר מחוץ לסגל, אך גם כך סיטי הסתדרה מצוין עם סרחיו אגוארו, שנכנס כמחליף וענה עם שער ובישול.

סיטי שלטה במשחק מהרגע הראשון והגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות, אך פגשה את המשקוף בשני מקרים שונים וירדה לחדר ההלבשה עם 0:0. בדקה ה-57 הצליחה סיטי לעלות ליתרון לאחר שדויד סילבה ביצע מהלך נהדר, עבר שני שחקנים ופרץ קדימה עד שמסר לאדם ג'ונסון, שמאגף שמאל בעט לשער, מישל וורם הדף היישר לרגליו של אדין דז'קו ומשם פנימה, 0:1 מוצדק לתכולים.

בדקה ה-68 הצליחה סיטי לכבוש את השני, כשהחוגג הפעם היה הרכש היקר מאתלטיקו מדריד, סרחיו אגוארו. יאיא טורה הכניס מסירת עומק מצוינת לאדם ג'ונסון, שהעביר רוחב למיכה ריצ'רדס, שבכדור רוחב נפלא מצא את החלוץ הארגנטינאי שבעט מקרוב את שער הבכורה שלו וזה 0:2. רק שלוש דקות חלפו והקבוצה של רוברטו מאנצ'יני כבשה את השלישי. אגוארו קיבל מסירת עומק, הקפיץ מעל השוער ומזווית קשה מסר לסילבה, שבעט חזק פנימה את ה-0:3. בהילוך החוזר אפשר היה לראות שהכדור כבר עבר את הקו כשאגוארו הציל אותו. בדקה ה-90 כבש אגוארו בבעיטה אדירה מ-28 מטר לחיבורים וזה 0:4.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully