וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "פארגו טיפה ילדותי, מקווה שהבינה תגבור"

יו"ר מכבי ת"א התייחס לאיומי העזיבה של הגארד, והסביר את מסע הרכש הנוצץ: "לא נשב בחיבוק ידיים כשהיריבות מתחזקות"

מכבי תל אביב הקפיצה בשבועיים האחרונים את רף הציפיות מהקבוצה לעונה הקרובה עם החתמתם של ג'ורדן פארמר ותיאו פפאלוקאס, כשאל השניים צפוי להצטרף גם עמרי כספי, ובמקביל הודיע ג'רמי פארגו על כוונתו לעזוב. הבוקר (שלישי) התייחס יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי לשורת ההחתמות הנוצצת בראיון לגלי צה"ל.

"אני לא חושש מבעיות אגו", אמר מזרחי. "הקבוצה צריכה לשחק בשלוש מסגרות, יש הרבה נסיעות ועומס לא קטן. המאמנים יודעים לחלק את דקות המשחק, אף אחד לא יקופח. אני לא רוצה לחשוב על התסריט הגרוע ביותר של פציעות כמו שעברנו עם דורון פרקינס בעונה שעברה. צריך גם לראות מה קורה בבית שלנו ביורוליג כשהקבוצות הטורקיות, ריאל מדריד ומילאנו מתחזקות משמעותית ואנחנו לא יכולים לשבת בחיבוק ידיים".

על רצונו של ג'רמי פארגו לעזוב אמר היו"ר: "ב-22 במאי חתמנו איתו על חוזה משודרג לשתי עונות, שכלל שורה של תנאים ליציאה ל-NBA, שהיו צריכים להתמלא ביחד ולא כל אחד בנפרד. אחד מהם היה הסכם מובטח עם קבוצת NBA שייחתם עד הראשון באוגוסט, וכמובן שהתנאי הזה לא התמלא כי לא הותר מו"מ בין שחקנים לקבוצות בשל השביתה".

"לכן פארגו היה צריך לקיים את ההסכם ואנחנו עדיין מקווים שהוא יעשה את זה", המשיך מזרחי. "יש תאריך בו שחקנים צריכים להתייצב לאימונים בסוף החודש הזה, וכולנו מקווים שהבינה תגבור. ג'רמי הוא טיפה ילדותי. יש לו חלום גדול להיות שחקן NBA, ואם הוא לוקח שיקולים בניגוד לחוות דעתם של סוכניו ומוכן להמתין עד שתפתר הבעייה בשביתה, אם בכלל תיפתר, כנראה שהרצון שלו קצת מטשטש דברים".

על המגעים לצירופו של עמרי כספי אמר מזרחי: "אנחנו לקראת סגירת הסכם, זה רק טבעי ששחקן שגדל במועדון יבוא וישחק אצלנו בתקופת השביתה ב-NBA. בחוזים שלו ושל פארמר נהגנו כפי שהורה ההסכם בין פיב"א ל-NBA, כשבמידה והשביתה תסתיים הם חייבים לחזור לקבוצותיהם, אך במידה ולא ברור שהם יסיימו את העונה במכבי תל אביב".

על העובדה שבתחילת הפגרה לא מיהרה מכבי תל אביב להחתים את כספי אמר מזרחי: "בתחילת הקיץ עוד לא היה ברור לאן הולכת השביתה, ובינתיים הדעות בנושא הזה כולן אומרות שעד ינואר כנראה לא תהיה פריצת דרך. הואיל וכל אחד מהצדדים עומד בצורה נוקשה על עמדותיו, ולכן דברים משתנים. אם עד ה-15 בינואר השביתה לא תסתיים קיים סיכוי שבכלל לא תהיה ליגת NBA בעונה הזו".

ארז מיכאלי על הפאניקה של מכבי
הצהובים מתכוונים לתבוע את פארגו

מה דעתכם על מסע הרכש הנוצץ? דברו איתנו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully