וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס לאוהדי ארסנל: "תמיד תישארו בליבי"

קשר ברצלונה צייץ בטוויטר. אנדי גריי: "מי שלא רוצה לראות אותו במדי בארסה, שיעביר בדקה ה-87". ואן פרסי: "ברכות"

זהו. אחרי מו"מ ארוך ומייגע, הגיעה היום (שני) לסיומה אחת ההעברות הגדולות של הקיץ האחרון. אחרי שמונה שנים בארסנל, חזר ססק פברגאס הביתה וחתם לחמש שנים בברצלונה, ששילמה תמורתו 35 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-24 חבר בקבוצה לאלכסיס סאנצ'ס, שהצטרף לבארסה מאודינזה מוקדם יותר.

אחרי ההצגה הרשמית ומסיבת העיתונאים, מיהר קשר נבחרת ספרד למחשב וצייץ בטוויטר הודעה לאוהדי ארסנל, בה כתב: "לכל התותחנים: תודה גדולה לכם על התמיכה והאהדה ללא תנאים שהענקתם לי בשמונה השנים האחרונות. רק רציתי להגיד לכם שאתם תמיד תישארו אצלי בלב".

חברו לשעבר בארסנל ומי שעשוי להיות השחקן הבא שעוזב את התותחנים, סמיר נאסרי, כתב לפברגאס: "ברכות לחברי הטוב ססק פברגאס. אני אתגעגע אליך, אתה שחקן ברמה עולמית ואדם נהדר". בלם מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד, שנפצע בניצחון על ווסט ברומיץ' וצפוי להיעדר למשך שישה שבועות, כתב: "אז סאגת פברגאס נגמרה והוא חתם בבארסה. שיהיה לו בהצלחה, הוא שחקן מצוין. אני סקרן לראות איפה בארסה תשבץ אותו במגרש".

חלוץ ארסנל רובין ואן פרסי הוסיף: "ברכות לפברגאס על המעבר לבארסה. אנחנו נתגעגע אליך כאן. אני מאחל לך ליהנות. כבוד, אמיגו!". שחקן ארסנל ארון ראמזי כתב בטוויטר שלו: "אני מאחל לססק פברגאס את כל ההצלחה שבעולם במועדון החדש שלו, הוא דמות לחיקוי עבורי ובחור נהדר".

קשר התותחנים, ג'ק ווילשר, כתב: "בהצלחה לחברי הטוב פברגאס בבארסה! עצוב מאוד לראות אותו עוזב, למדתי ממנו הרבה והוא דמות לחיקוי בשבילי. מאחל לו את כל הטוב שבעולם". אנדי גריי, שחקן העבר ופרשן BBC עד לאחרונה, כתב: "אוהדי ארסנל, אתם יכולים לחסוך לעצמכם את כאב הלב שבלראות את פברגאס בחולצה של ברצלונה אם תעבירו ערוץ בכל משחק של בארסה בדקה ה-87".

זה ארך שנתיים, אבל בסוף קרה: פברגאס בברצלונה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully