וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: סדרת פציעות לפני הפועל עכו

15.8.2011 / 13:45

מרינקוביץ' ייעדר, חדד ואהרונוביץ בספק. לעומתם, אבו זייד ישוב. הקבוצה תנסה להאיץ צירוף גל כהן. אנדלובו ימשיך להיבחן

סדרת פציעות גדולה נחתה על בני יהודה, שנמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת משחק פתיחת ליגת העל ביום שבת הקרוב, כאשר הקבוצה תתארח בחוץ אצל הפועל עכו במחזור הראשון.

נכון לעכשיו, נראה שהמאמן יוסי אבוקסיס יחסר בוודאות את הקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ', שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, וככל הנראה גם את הבלם אביב חדד, שסובל מנקע ברגלו ונמצא בספק גדול מאוד למשחק. השניים נפצעו במשחק גביע הטוטו בשבת נגד הפועל תל אביב (2:2), כאשר גם הבלם הצעיר ניצן אהרונוביץ', שנכנס כמחליף נגד האדומים אחרי פציעתו של חדד, סובל בעצמו ממתיחה בשריר הירך וגם הוא בספק.

לעומתם, מי שצפוי לחזור לסגל הוא הקשר חסן אבו זייד שהחמיץ את המשחק נגד האדומים בשל פציעה.

בשל מכת הפציעות וגם בגלל הרצון להתחזק, ינסו בקבוצה להאיץ את הליך צירופו של הבלם גל כהן מהפועל פתח תקוה. כהן הוא הבלם המועדף על הצוות המקצועי, כאשר היום או מחר ינסו לסגור את הבאתו למועדון.

מי שימשיך להיבחן במדי הקבוצה הוא החלוץ הדרום אפריקאי דינו אנדלובו, שנטל חלק במשחק נגד הפועל תל אביב בשבת ואף שותף אמש במשחק האימון נגד קבוצת הנוער של המועדון. אנדלובו נפצע בקרסולו כבר באימון הראשון שערך בשבוע שעבר והפציעה מקשה עליו להציג את יכולתו. בצוות המקצועי מאמינים שמדובר בחלוץ עם פוטנציאל, והמאמן אבוקסיס מעדיף לבחון אותו במשך מספר אימונים נוספים בטרם תתקבל ההחלטה לגביו.

שחקן נוסף שנמצא על הפרק הוא קשר בית"ר ירושלים קובי מויאל. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, נעשים מאמצים מאחורי הקלעים להביאו לקדנציה שנייה בשכונת התקווה.


בהפועל עכו משוכענים שאפשר להוציא תוצאה טובה

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully