וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו קפילוטו: "אנחנו באים לנצח את בני יהודה"

הדס גרינברג

15.8.2011 / 13:19

על אף ההפסד לקבוצת נעוריו מכבי ת"א, בלם הפועל עכו אופטימי לקראת פתיחת הליגה: "נשתפר ממשחק למשחק"

הפועל עכו אומנם הפסידה אתמול (ראשון) למכבי תל אביב ולא עלתה לרבע גמר גביע הטוטו, אך בקבוצה מסתכלים על הצד החיובי בחיבור הקבוצתי. בלמה הטרי של הקבוצה, ניסו קפילוטו, התייחס למשחק אמש ואמר: "היה משחק בסדר גמור. אני חושב שהשתפרנו מהמשחקים הקודמים , זה אומנם עדיין לא מה שאנחנו רוצים לראות, אבל אנחנו נשתפר ממשחק למשחק. במחצית הראשונה היינו שווים לפחות 2-3 שערים אבל במחצית השנייה לא נראינו טוב, הלכנו לאחור כדי לשמור על התוצאה, ואפשר לומר שבגלל זה ספגנו".

על המפגש עם מכבי תל אביב, ממנה הוא מושאל לעכו, הוסיף קפילוטו: "היה טיפה מרגש לשחק נגד מכבי, אבל תוך דקות נכנסתי למשחק והיה לי משחק בסדר גמור. אני מאמין שאשתפר, בסך הכל היה תיאום טוב ביני לבין פידליס דמאקו וזה ייראה רק טוב יותר בהמשך הדרך. אני מאמין שנהיה צוות טוב".

לשאלה האם הקבוצה מוכנה לליגה השיב הבלם: "הקבוצה עוד לא מגובשת מספיק, אבל אני מאמין שיש שחקנים שיכולים לפתוח טוב את העונה. מבחינתנו תוצאה טובה בשבת מול בני יהודה זה ניצחון, אנחנו לא באים לשחק על תיקו אלא באים לנצח".

בתוך כך, מחר תשוב הקבוצה לאימונים ותחל בהכנות למשחק מול בני יהודה בשבת. מושיקו מישאלוב שמחלים מנקע בקרסול ישוב לאימונים מחר וצפוי לפתוח בהרכב בשבת.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully