וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נקודה ראשונה לבן שהר ואוקזר

הישראלי שיחק 80 דקות ועזר לקבוצתו לחזור מפיגור בדרך ל-2:2 נגד מארסיי במחזור השני. מונפלייה הפתיעה עם 0:1 בליל

המחזור השני בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם הפתעה גדולה, כאשר מונפלייה ניצחה 0:1 בחוץ את האלופה ליל, שעדיין ללא ניצחון העונה. שני משחקים נערכו מוקדם יותר, כשקבוצתו של בן שהר אוקזר השיגה נקודה ראשונה העונה אחרי שסיימה ב-2:2 מול מארסיי. הנציג הישראלי באוקזר פתח בהרכב ושיחק 80 דקות. במשחק השני גברה העולה החדשה אוויאן 0:1 על ניס.

אוקזר - מארסיי 2:2

בדומה למשחק הראשון בו הפסידה אוקזר 3:1 למונפלייה, בן שהר פתח בהרכב, והפעם הוא הוחלף בדקה ה-80. האורחים מדרום צרפת שחיפשו גם הם ניצחון בכורה העונה עלו ליתרון כבר בדקה השלישית, כשמתיו ולבואנה הרים כדור חופשי מצד שמאל היישר לראשו של לוק רמי, שנגח מקרוב פנימה. שבע דקות לאחר מכן בן שהר הגיע להזדמנות גדולה, כשאלן טראורה שלח כדור וסידר לו מצב של אחד על אחד מול שוער מארסיי, אלא שאוליבייה סורן בלם אותו.

בדקה ה-43 מארסיי עלתה ל-0:2, כששוב ולבואנה הרים כדור ממצב נייח והפעם היה זה אנדרה איוו שנגח פנימה. בדקה ה-46 אוקזר הצליחה לצמק כשמהלך שהתחיל אצל בן שהר נמשך בהרחקה רעה של הגנת מארסיי ובסופו של דבר אלן טראורה היה במקום הנכון כדי לכבוש. בדקה ה-81 הגיע הרגע הגדול של אוקזר במשחק. דריוש דודקה הרים קרן מצד שמאל והמחליף רוי קונטו נהנה מחופש פעולה ברחבה כדי לנגוח לשער דרך גופו של השוער סטיב מנדאנדה.

ליל - מונפלייה 1:0

אלופת צרפת לא מצליחה להתרגל לחיים ללא אדיל ראמי, יוהאן קבאיי וז'רביניו. העזיבה של כל השדרה המרכזית של הקבוצה יצרה לא מעט בעיות בליל, שכרגע אין עליהן מענה. אחרי התיקו במחזור הפתיחה מול נאנסי, ליל חזרה הביתה והפסידה במפתיע למונפלייה, שמצידה חגגה ניצחון שני והצטרפה לחבורת המוליכות. ליל לחצה והחמיצה במחצית הראשונה, אבל מונפלייה חיכתה לרגע המתאים ועקצה עם שער של אוליבייה ז'ירו המצוין בדקה ה-70, אחרי בישול של ג'אמל סליחי.

אוויאן - ניס 0:1

העולה החדשה ממשיכה להיראות טוב בפתיחת העונה ואחרי התיקו נגד ברסט במחזור הראשון היא השיגה ניצחון בכורה מול הקבוצה מהריביירה, שרשמה הפסד שני. את השער היחיד במשחק השיג בדקה ה-50 סאבר חליפה, שבעט מזווית קשה וקבע 0:1 למארחים.

מה עשו עדן בן בסט וברסט בשבת בליגה הצרפתית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully