וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 27 דקות לבן בסט ב-0:0 של ברסט

החלוץ הישראלי עלה כמחליף ולא הצליח לסדר לקבוצתו ניצחון בכורה. פ.ס.ז' סיימה ב-1:1 מאכזב עם ראן. ליון - אז'קסיו 1:1

אחרי מחזור ראשון נפלא שסיפק 31 שערים ולא מעט הפתעות, נפתח הערב (שבת) המחזור השני בליגה הצרפתית וכמות ההבקעות חזרה למספרים העלובים של השנים האחרונות. פריס סן ז'רמן שוב לא ניצחה, אבל לפחות השיגה נקודה ראשונה עם 1:1 בראן. הפתעה לא קטנה הגיעה מסטאד דה ז'רלאן, שם ליון חילצה 1:1 מאז'קסיו הקטנה. קון, טולוז וסנט אטיין נותרו מושלמות. בזווית הישראלית, בעוד שבן שהר ישחק מחר עם אוקזר נגד מארסיי, קיבל הערב עדן בן בסט 27 דקות ב-0:0 של ברסט עם ולנסיין.

ראן - פריס סן ז'רמן 1:1

ההפסד הביתי הכואב במחזור הפתיחה ללוריין הגביר את הלחץ על הפרויקט השאפתני של פ.ס.ז' ובעיקר על המאמן אנטואן קומבוארה. בצרפת כבר דיווחו שהפסד נוסף עלול להביא להחלפתו בקרלו אנצ'לוטי, אבל מה קורה במצב של תיקו? קווין גמיירו כבש שער בכורה בדקה ה-73, אחרי בישול של ז'רמי מנז, אבל ג'ונתן פיטרויפה איזן שתי דקות לסיום. פ.ס.ז' ללא ניצחון על ראן מאז 2006, כאשר ב-10 המפגשים האחרונים מולה הפסידה בשבעה מקרים והשיגה שלו תוצאות תיקו.

ליון - אז'קסיו 1:1

10 פעמים נפגשו שתי הקבוצות בעבר בסטאד דה ז'רלאן, ובכל המפגשים ניצחה ליון. מישהו חשב שדווקא עכשיו הסיפור ישתנה? אפילו בקורסיקה לא האמינו שקיים סיכוי, אבל לא היו רחוקים מסנסציה. ליון הציגה את הרכש הראשון שלה העונה, הבלם בקארי קונה שהגיע מגנגאן, אבל בדקה ה-59 היה זה פרדריק סמאריטנו, החלוץ נמוך הקומה שהצטרף לאז'קסיו מאוקזר, שהדהים את המארחים. בדקה ה-83 היה זה ליסנדרו לופס שנגח פנימה והציל את ליון ממבוכה.

ולנסיין - ברסט 0:0

ממש כמו במחזור הפתיחה, גם הפעם הסתפקה ברסט בנקודה, וגם הפעם עלה עדן בן בסט כמחליף. בניגוד לקאמבק המצוין וה-2:2 עם אוויאן, הפעם הכחולים סיימו משחק ללא שערים, בטקס החניכה של אצטדיון דו הנו, ובשבוע הבא מחכה להם קרב גדול כשיארחו את ליון. החלוץ הישראלי, שקיבל 14 דקות בכורה בשבוע שעבר, עלה הפעם מהספסל בדקה ה-67 כשהחליף את ג'ונתן אייטה, אך לא נגע פעמים רבות בכדור ולא הצליח להעניק לקבוצתו את שער הניצחון המיוחל. אולי בשבוע הבא.

סושו - קון 2:1

פייר אלן פרו חזר עם קון הביתה וחגג בגדול את משחקו ה-300 בליגה 1. החלוץ הוותיק, הכובש הפעיל השני בטיבו בליגה (אחרי פגי לוינדולה מפ.ס.ז') הבקיע את ה-79 שלו והראשון במדי קון, כמצא את הרשת בדקה ה-67. עוד לפני כן, בדקה ה-14, בישל פרו לרומן המומה את הראשון במשחק. ריאד בודבוז צימק בדקה ה-90. הפסד מאכזב לסושו, קון עם מאזן מושלם.

משחקים נוספים:

טולוז - דיז'ון 0:2
לטולוז: אומוט בולוט (71), פאולו משאדו (84 בפנדל)

לוריין - בורדו 1:1
ללוריין: יאן ז'ופר (82). לבורדו: קרלוס הנריקה (90)

סנט אטיין - נאנסי 0:1
לסנט אטיין: סילבן מרשל (88)

עדכון ראשון: 21:45

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully