וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלים טועמה: "אנחנו סופגים שערים שטותיים"

טועמה מודאג מההגנה של הפועל ת"א: "לא יודע להסביר את זה". קשטן יאיץ את החיפושים אחרי חיזוק לחולייה האחורית

ה-2:2 אתמול (שבת) נגד בני יהודה בגביע הטוטו הוסיף לאנשי הפועל תל אביב לא מעט דאגות בכל הנוגע לחוליית ההגנה, שלא נראתה טוב גם נגד מכבי תל אביב ובמשחק החוץ של הקבוצה נגד פ.צ ואדוז במוקדמות הליגה האירופית. לפיכך, בנוסף לעבודה שהקבוצה מחפשת חיזוק בקישור הקדמי וכבר מנהלת מגעים עם מאור בוזגלו, הצוות המקצועי מתכוון לשים דגש על מציאת שחקן שיחזק את החלק האחורי של הקבוצה. כזכור, אחד מהשחקנים שעלו כמועמדים הוא בלם מכבי חיפה שי מימון, אך הסיכויים להגעתו נמוכים למדי.

גם הקשר, סלים טועמה, הביע דאגה ממשחק ההגנה של הקבוצה ואמר בסיום המשחק אתמול: "אנחנו סופגים סתם שערים, אולי בגלל חוסר ריכוז. אני לא יודע כל כך איך אפשר להסביר את זה. אני מאד מקווה שביום חמישי המשחק שלנו נגד אקרנאס יראה אחרת לגמרי. זה נכון שיש קצת חוסר תיאום, אבל לאט לאט זה ישתפר כי זה עניין של תרגול. אנחנו סופגים שערים טיפשיים שאנחנו לא צריכים לספוג, אבל בשביל זה יש לנו את דרור קשטן שיכוון אותנו.

"המשחק מול אלופת ליטא יהיה שונה לגמרי", הוסיף הקשר, "נצטרך לנסות לנצח שם. אני בטוח שהיכולת תהיה שונה - זה מפעל שונה ונגיע למשחק עם רמת מוכנות יותר רצינית. אנחנו עדיין לא יודעים עליהם כלום, אבל נראה וידאו שלהם כבר ביום שני ונתחיל ללמוד אותם. נתכונן למשחק כמו שצריך".

על המפגש מול החבר יוסי אבוקסיס, אמר טועמה: "היה קצת מוזר לשחק נגדו, אבל ליוסי יש קבוצה מצוינת וראו את זה במשחק. אני מקווה שהם יצליחו ואני מאחל להם הצלחה. לא התעסקתי באם היה מתח בין דרור ליוסי, שני המאמנים התרכזו בקבוצות שלהם".

צפו ב-2:2 של הפועל תל אביב נגד בני יהודה
גם דרור קשטן לא שבע נחת ממשחק ההגנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully