וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני דלגליש: "תיקו זו תוצאה משקפת"

מנג'ר ליברפול מעודד אחרי ה-1:1 מול סנדרלנד: "מרוצה מהשחקנים החדשים". ונגר: "הרחקת ז'רביניו לא הייתה מוצדקת"

ליברפול עמוסת הציפיות פתחה את עונת 2011/12 באופן רשמי בצורה די מאכזבת כשסיימה ב-1:1 מול סנדרלנד באנפילד. המייטי רדס כבר הובילו 0:1 משער של לואיס סוארס, אך ספגו מבעיטה פנומנלית של סבסטיאן לארסון, ששלח את הקבוצות הביתה ללא הכרעה.

מנג'ר ליברפול קני דלגליש אמר לאחר המשחק: "אני חושב שתיקו זו בסך הכל תוצאה משקפת, בטח לנוכח ההשקעה האדירה של שחקני סנדרלנד, שלא הגיעו להרבה מצבים. אולי היינו צריכים לייצר יותר מצבים והיינו קצת חסרי מזל כשהשער של אנדי קארול לא אושר והפך ל-0:2, אבל סנדרלנד הקשתה עלינו, השחקנים שלהם עבדו קשה והגיע להם תיקו".

דלגליש דיבר גם על העובדה שקיירן ריצ'רדסון לא הורחק על אף שהכשיל מאחור את סוארס ברחבה, במה שהפך לפנדל מוחמץ של האורוגוואי. "אני אף פעם לא רוצה לראות שחקנים מורחקים", אמר הסקוטי, "אני לא יודע מה אומר החוק, אבל אין ספק שנמנע שם מצב של שער ודאי, כי סוארס היה באחד על אחד מול השוער. אנחנו מצפים שהשופטים ישמרו על אחידות".

דלגליש התייחס לשחקנים החדשים של ליברפול ואמר: "קשה להגיע לאנפילד ולשחק כאן, במיוחד בשביל חוסה אנריקה, שרק חתם אתמול. לא ציפינו שהוא ישחק מפני שפאביו אורליו היה כשיר, אבל הוא נפצע, אז נותרנו ללא ברירה. קשה מספיק לשחק את המשחק הראשון שלך באנפילד, וקשה יותר לעשות את זה 24 שעות בלבד אחרי שחתמת בליברפול. אבל אני חושב שכולם עשו עבודה טובה בסך הכל והיינו מרוצים מהם. כמובן שנצפה לשיפור עד סוף העונה, אבל כולם היו בסדר".

ונגר: "שיחקנו טוב"

ארסנל לקחה פסק זמן של 90 דקות מהעניינים שהסעירו את המועדון בימים האחרונים ופתחה את עונת 2011/12 באופן רשמי עם 0:0 מול ניוקאסל במחזור הראשון של הפרמיירליג. מה שהסעיר את המשחק הדי חלש הזה הייתה דווקא תקרית בין שחקנים משתי הקבוצות, בסיומה ראה שחקן הרכש החדש של התותחנים ז'רביניו את הכרטיס האדום.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר דיבר על ההרחקה של החלוץ מחוף השנהב, בעוד ג'ואי בארטון שהתעמת איתו ספג רק צהוב: "אני חושב שאף פעם לא ראיתי כרטיס אדום לשחקן אחד וצהוב לשני, בעימות כזה. יש קשר ברור בין ההתפרעות של בארטון היום לזו שהייתה בעונה שעברה מול דיאבי. בשני המקרים, אגב, בארטון ספג רק כרטיס צהוב".

לאחר מכן התייחס הצרפתי גם להופעה של ארסנל: "אני חושב שהייתה לנו הופעה טובה והיינו בשליטה במשחק. ניוקאסל הגנו בצורה מצוינת ושמרו חזק כדי לא לספוג שער. היה קשה מאוד כי פגשנו קבוצה שהתרכזה בלהגן. היה חסר לנו משהו וחבל מאוד שהיה חסר לנו משהו בשליש האחרון ובמהירות של הנעת הכדור. אבל, בסך הכל, זו הייתה הופעה טובה. אני לא זוכר את ניוקאסל מגיעה להזדמנות אחת וחייבים לתת לנו קרדיט על כך, בטח במשחק חוץ.

"אני חושב שלורן קוסיילני ותומאס ורמאלן צריכים לקבל קרדיט, מפני שאם היינו סופגים, היו שואלים אותי למה לא רכשנו בלם. אני לא נגד להוציא כסף אם יש שחקנים שיכולים לחזק את הסגל שלנו. יש לנו סגל רחב ואם שחקנים מסויימים יעזבו, ננסה להביא שחקנים במקומם. אנחנו דורשים את האיכות הכי גבוהה ולא מפחדים להוציא כסף". הצרפתי, שלא זכה עם ארסנל בשום תואר מאז 2004/5, סירב להתייחס לעתידו של סמיר נאסרי.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully