וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימות': גידי קליגר וערן סלע זכו במדליית ארד

שבוע חלומי לצמד שייטי ה-470 שהבטיח מקום בלונדון וסיים שלישי בתחרות הקדם אולימפית. מקום שביעי לכהן ובוסקילה

התחרות הקדם אולימפית בווימות', שמדמה הלכה למעשה את התחרות באולימפיאדת לונדון בעוד שנה, סיפקה השבוע ניצנים טובים של אופטימיות. צמד שייטי ה-470 הישראלי גידי קליגר וערן סלע סיימו במקום השלישי בתחרות וזכו במדליית הארד, כשמעתה ועד המשחקים האולימפיים בעוד שנה, יוזכר לא מעט שמם כמועמדים בכירים לזכות גם במדליה אולימפית.

הצמד הישראלי, שהבטיח השבוע את מקומו במשחקים האולימפיים בזכות ההעפלה לשיוט המדליות, סיים אמנם רק במקום השביעי בשיוט המכריע, אבל זה הספיק כדי להישאר בשלישייה הראשונה ולזכות בסופו של דבר במדליה. את מדליית הזהב בתחרות קטפו הצמד הצרפתי פייר לבוש ו-וינסנט גארו הצרפתים. אל המקום השני הגיעו האוסטרלים מתיו בלצ'ר ומלקולם פייג'.

עבור צמד השייטות הישראליות ב-470 גיל כהן ו-ורד בוסקילה, שגם כן הבטיח את מקומו בלונדון 2012, התחרות הסתיימה במקום השביעי הכללי. כהן ובוסקילה התייצבו לשיוט המכריע של התחרות מהמקום החמישי, אבל בשיוט עצמו, שמזכה בניקוד כפול, הן סיימו רק במקום התשיעי, מה שגרם להידרדרותן בדירוג. בתחרות עצמה זכו איי קונדו ו-וקאקו טבאטה מיפן, שסיימו במקום השני בשיוט המדליות ועשו את כל הדרך אל המקום הראשון.

לי קורזיץ סיימה שביעית, נמרוד משיח שמיני

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully