וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימות': לי קורזיץ סיימה שביעית, נמרוד משיח שמיני

11.8.2011 / 20:30

השניים חתמו את התחרות הקדם אולימפית בשיוט המדליות, אך היו רחוקים מהשלישייה הראשונה. בשישי: שיוט המדליות ב-470

התחרות הקדם אולימפית בווימות' לא ממש האירה לגולשי הניל פרייד הישראלים, שחתמו היום (חמישי) את השתתפותם בשיוט המדליות. לי קורזיץ סיימה את התחרות במקום השביעי המכובד, בעוד נמרוד משיח סיים רק במקום השמיני. בכל מקרה, עבור שניהם לא מדובר בתחרות קריטריון למשחקים האולימפיים בלונדון.

משיח, שקיווה לנצל את אתר התחרות שבו יתקיימו השיוטים בשנה הבאה, סיים במקום השלישי בשיוט המדליות, אבל זה לא הספיק לו אחרי שהוא הופיע אליו כשהוא מדורג במקום העשירי הכללי. משיח היה רחוק 27 נקודות מהמקום השלישי, שהיה מזכה אותו במדליית הארד. בתחרות עצמה ניצח דוריאן ואן ריחסלברג ההולנדי.

קורזיץ עצמה סיימה במקום השביעי הכללי, אחרי שאת שיוט המדליות היא סיימה במקום הרביעי. קורזיץ צברה 83 נקודות שליליות והייתה רחוקה 32 נקודות מהמקום השלישי. בתחרות זכתה סופיה נוצ'טי קלפצ'ה הפולניה.

התחרות המעניינת מבחינת הישראלים תתקיים מחר, כאשר יתקיים שיוט המדליות של צוותי ה-470. אחרי ששני הצוותים הישראלים, גידי קליגר וערן סלע וגיל כהן ו-ורד בוסקילה הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים, הם ינסו לחתום את התחרות באנגליה גם עם מדליות. צמד הגברים מדורג שלישי לפני השיוט האחרון בעוד צמד הנשים ניצב במקום החמישי.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully