וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: הצמדים הישראלים השיגו כרטיס לאולימפיאדה

דני בורושבסקי

10.8.2011 / 20:29

קליגר וסלע הבטיחו מקום בעשירייה הראשונה בווימות' ומדורגים במקום ה-3 לפני שיוט המדליות. בוסקילה וכהן במקום ה-5

יום מוצלח לשייטים הישראלים גידי קליגר וערן סלע ב-470, בתחרות הקדם אולימפית בווימות'. השניים סיימו היום (רביעי) את השיוט התשיעי במקום השלישי, ואת השיוט העשירי במקום השני, תוך שהם מבצעים מחטף מטרים ספורים לפני קו הסיום ועוקפים את הצמד השבדי במהירות. השיוטים המוצלחים העלו את הישראלים אל המקום השלישי הכללי כשבאמתחתם 58 נקודות. חשוב מכך, השניים הבטיו את מקומם בעשירייה הראשונה, ולפיכך השיגו את הקריטריון לאולימפיאדת לונדון 2012.

ביום שישי יתקיים שיוט המדליות ולשניים צפוייה מלחמה קשה מאד על המדליה, מאחר והפער בינם לבין הזוג השבדי עומד על שתי נקודות בלבד. במקום השני נמצאים הצמד האוסטרלי עם 49 נקודות, ובמקום הראשון מדורגים הצרפתים עם 32 נקודות. השייטות ורד בוסקילה וגיל כהן סיימו את השיוטים התשיעי והעשירי במקום השישי, והן מדורגות כעת במקום החמישי הכללי עם 61 נקודות, כאשר הפער בינן לבין המקום הרביעי בו נמצאות צמד הברזילאיות עומד על חמש נקודות, וגם הן כבר השיגו את הקריטריון לאולימפיאדה. שיוט מדליות מוצלח ביום שישי אף עשוי לספק להן מדליה.

נופר אידלמן, שייטת הלייזר רדיאל סיימה היום את השיוטים במקומות 26 ו-24 והיא מדורגת במקום ה-29. יובל בוצר, שייט הלייזר רדיאל סיים את השיוטים במקומות 21 ו-22 והוא מדורג במקום ה-17. מחר יתקיים שיוט המדליות של גולשי הרוח בו יטלו חלק נמרוד משיח ולי קורזיץ.

נמרוד משיח איבד סיכוי למדליה בווימות'

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully