וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "מבחינתנו שום דבר לא משתנה"

חלוצה הישראלי של גנק לא מתרגש מעזיבת ורקאוטרן: "זה גם לא משנה מי המאמן שיגיע". ילה ווסן: "אסור לנו לחשוב על זה"

קשה להגדיר את מה שקורה בגנק מאז הודעת העזיבה של פרנקי ורקאוטרן ככאוס, אבל נכון לעכשיו המצב אצל יריבת מכבי חיפה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות לא ברור. כידוע, ורקאוטרן הודיע כי יאמן את אל ג'זירה מאיחוד האמירויות, אבל יישאר לפחות עד ה-17 באוגוסט וידריך את האלופה הבלגית במשחק הראשון מול הירוקים.

שחקני גנק השמיעו היום (שישי) בתקשורת הבלגית מילים חמות על ורקאוטרן. אחד מהם היה אליניב ברדה, שאמר: "אנחנו מכבדים את ההחלטה. לורקאוטרן יש אמביציה והוא רוצה לשדרג את הקריירה שלו. זה נכון גם לגבי כל השחקנים".

ברדה גם משוכנע שהשינוי בעמדת המאמן לא ישפיע או יגרום נזק לקבוצה: "למה שזה ישפיע? מבחינתנו שום דבר לא משתנה. המטרה שלנו נשארה אותה מטרה: להצליח בליגה ולהשיג את המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות. זה לא משנה מבחינה עקרונית מי המאמן שיגיע".

ילה ווסן, חברו של ברדה בקבוצה, הוסיף: "אני מעריך את זה שפרנק מימש את המטרות שלו בצורה כנה. אני חושבת שכמעט כל אחד במקומו היה עושה את אותו הדבר. אני מבין את הסיטואציה שבה הוא נמצא. זה מוזר, אבל אנחנו שחקני כדורגל מקצוענים. אסור לנו לחשוב על זה. אנחנו צריכים לחשוב על כדורגל, להתמקד בהשגת שלוש נקודות מול זולט ווראגם ולהשיג תוצאה טובה בישראל. זה יותר חשוב. מבחינתי אין שום בעיה שורקאוטרן ימשיך עוד כמה משחקים כמאמן גנק. הוא עשה אותנו אלופים".

גז'גוז' סנדומירסקי חתם אך לא ישחק מול חיפה

מרווין אוגונג'ימי בספק למשחקים נגד מכבי חיפה

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully