וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנק: פרנקי ורקאוטרן יישאר לפחות עד ה-17 באוגוסט

המאמן הודיע כי ינהל את המשחק הראשון מול מכבי חיפה: "בהמשך נדבר גם על משחק הגומלין. עזיבתי לא תשפיע"

עזיבתו של פרנקי ורקאוטרן את גנק הבלגית לאל ג'זירה מאיחוד האמירויות כבר ידועה לכל הכדורגל הבלגי, וכנראה שגם לחובבי מכבי חיפה. עם זאת, עיתוי עזיבתו של המאמן עדיין לא ברור, גם לאחר מסיבת העיתונאים הרשמית שקיים הערב (חמישי) מאמן האלופה.

"הייתי רוצה להישאר אחרי המשחקים בליגת האלופות מול מכבי חיפה. זה מה שביקשו ממני, אבל זה תלוי בגורמים רבים וכרגע אני עדיין לא יכול לענות על כך", אמר ורקאוטרן. עם זאת, המאמן כן אישר באופן רשמי כי יישאר במועדון לפחות עד ה-17 באוגוסט, מה שאומר שהוא ינהל לכל הפחות את המשחק הראשון מול הירוקים, וכן את משחק הליגה מול זולטה וורגם.

"אני לא חושב שהעזיבה שלי תשפיע על השחקנים", המשיך המאמן. "כולם מקצוענים ולכולם יש את אותה המטרה - לזכות בכמה שיותר תארים. כל השאר זה תירוצים. הקבוצה לא תתפרק תוך כמה ימים והיא גם לא בנויה על בנאדם אחד. מדוע אני נשאר לשני המשחקים הקרובים? זאת החלטה שקיבלתי בשיתוף עם ההנהלה והשחקנים. אם אחד הצדדים לא היה מסכים, הייתי עוזב כבר עכשיו".

בנוגע למניעים שגרמו לו להעדיף את ההצעה מאיחוד האמירויות, דאג ורקאוטרן להבהיר: "זה ממש לא קשור לכסף. העיתונים כותבים הרבה מאוד דברים לא נכונים, אבל כרגע אני רק רוצה להתרכז בשני המשחקים הקרובים שלי. אני מבין את האכזבה של הקהל, ואשמח לחזור לגנק בעתיד. אני רוצה לסיים את התקופה שלי כאן בצורה יפה, ואם המועדון יצליח להעפיל לליגת האלופות זה יהיה הכי טוב".

גז'גוז' סנדומירסקי חתם אך לא ישחק מול חיפה

מרווין אוגונג'ימי בספק למשחקים נגד מכבי חיפה

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully