וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר הודח מטורניר מונטריאול

השוויצרי ממשיך לקרטע, הפסיד 7:6, 6:4, 6:1 לצונגה בשמינית: "לא יודע אם זאת הפתעה". דג'וקוביץ' עלה השנה למאזן 1:50

רוג'ר פדרר ממשיך לגלות השנה סימני חלודה, והלילה (שישי) הודח בשמינית גמר טורניר מונטריאול על ידי ג'ו ווילפריד צונגה כשהפסיד לו 7:6, 4:6, 6:1. פדרר הגיע לסיבוב השלישי מול הצרפתי כשהוא מחפש נקמה, לאחר שלפני חמישה שבועות צונגה הדיח אותו מווימבלדון ומנע ממנו אפשרות לזכות בתואר שביעי בלונדון, אבל גם הפעם השוויצרי ירד מנוצח.

הקהל בקנדה התמוגג מטניס משובח, שכלל נקודות ארוכות ומרהיבות, אך מי שבסופו של דבר התעלה על עצמו ברגעים המכריעים היה צונגה, בעוד פדרר נאלץ שוב לרדת מאוכזב. "הוא כבר ניצח אותי בווימבלדון, כך שאני לא יודע עד כמה זה נחשב להפתעה", אמר פדרר בסיום, ימים ספורים אחרי שחגג יום הולדת 30, "הוא משחק מצוין. ידעתי לפני שאם הוא יפגוש אותי לא בשיאי, הוא יוכל לנצח אותי שוב, והוא עשה את זה. הוא בכושר טוב".

אחרי שגם רפאל נדאל הודח, מי שצפוי להמשיך לטייל הוא נובאר דג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם, עם ניצחון 5:7, 2:6 על מארין סיליץ' הקרואטי, ששומר את דג'וקוביץ' על מאזן בלתי נתפס השנה, 1:50.

בסיבוב הבא יפגוש נולה את גאל מונפיס הצרפתי, שהתאושש מהפסד במעקרכה הראשונה בטרם ניצח 6:3, 6:7, 6:7 את ויקטור טרויצקי הסרבי. מרדי פיש ניצח את ארנסט גולביס, ניקולס אלמגרו הספרדי הדיח את רשארד גאסקה הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully