וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטריאול: נדאל הודח כבר בסיבוב השני

הספרדי רשם את ההפסד הכי מוקדם שלו בטורניר מאסטרס מזה שלוש שנים, כשנכנע 1:6, 7:6, 7:6 לדודיג הקרואטי (41 בעולם)

רפאל נדאל פתח הבוקר (חמישי) את עונת המשטחים הקשים שלו ברגל שמאל, כשהודח כבר בסיבוב השני בטורניר מונטריאול מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP (סך פרסים: 2,430 מיליון דולר).

הספרדי, שאיבד את המקום הראשון בעולם לנובאק דג'וקוביץ' אחרי ההפסד בגמר ווימבלדון, נכנע 1:6, 7:6, 7:6 לקרואטי איבן דודיג, ורשם את ההדחה המוקדמת ביותר שלו בטורניר מאסטרס מזה שלוש שנים.

נדאל, שעלה לגמר בחמשת טורנירי המאסטרס הראשונים בהם השתתף העונה, הוליך בבטחה 1:6, 1:3 מול המדורג 41 בעולם לפני שהקרואטי חזר לעניינים. דודיג כפה שובר שוויון במערכה השנייה בו ניצח 5:7, ולא נשבר גם כשנדאל הוליך 0:3 במערכה השלישית, שהלכה בסופו של דבר גם היא לשובר שוויון בו שוב ניצח דודיג 5:7.

רוג'ר פדרר, שחגג את יום הולדתו ה-30 רק לפני יומיים, השלים את החגיגה עם ניצחון 5:7, 3:6 על ואשק פוספיסיל הקנדי, המדורג במקום ה-155 בעולם, ועלה לסיבוב השלישי, שם יפגורש לא אחר מאשר ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי, שהדיח אותו ברבע גמר ווימבלדון השנה לאחר שהשוויצרי כבר הוביל בשתי מערכות. צונגה גבר 3:6, 6:7 (1) על ברנר טומיץ' האוסטרלי הצעיר והמוכשר, שהגיע השנה עד לרבע גמר טורניר ווימבלדון, שם הפסיד רק לנובאק דג'וקוביץ'.

השוויצרי התקשה מאוד במערכה הראשונה מול הקנדי הצעיר והמוכשר מאוד, שיבקר בארץ עם נבחרתו בספטמבר, אבל ניצח אותה עם 5:7 ושבירה במשחקון האחרון. המערכה השנייה כבר הייתה הרבה יותר קלה עבור המדורג מספר שלוש בעולם שהצליח להשיג שבירה אחת ולנצח בה 3:6.

נובאק דג'וקוביץ', אלוף ווימבלדון, חזר היום לסבב. הסרבי הנהדר ניצח 5:7, 1:6 את ניקולאי דוידנקו הרוסי ועלה לסיבוב השלישי . נולה, שהגיע למשחק הראשון שלו כמדורג מספר אחת בעולם, פתח לא טוב ונקלע לפיגור של שתי שבירות ו-4:1. אך דוידנקו לא הצליח לנצל את היתרון הזה, נשבר בחזרה וזה 4:4. דג'וקוביץ' הצליח להשיג שבירה נוספת וזכה במערכה הראשונה עם 5:7. המערכה השלישית כבר הייתה קלה בשביל הסרבי, שזכה בה עם 1:6 משכנע במיוחד.

בטורניר הנשים, שנערך במקביל בטורונטו, פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה, המדורגת שמינית בעולם, הצליחה לטייל בקלות לסיבוב השלישי. פינליסטית רולאן גארוס הביסה 1:6, 3:6 את יקטרינה מקארובה הרוסיה תוך שעה ודקה ותחכה בסיבוב הבא למנצחת בין לוסי ספארובה לסימונה האלפ.

אלופת ווימבלדון פטרה קביטובה, השביעית בעולם, קיימה הערב משחק ראשון מאז הגמר במועדון אול אינגלנד מול מריה שראפובה. הצ'כית המצוינת אמנם נתקלה בקשיים מול אנבל מדינה גאריגס, אך הצליחה לגבור עליה 6:7 (3), 3:6 ועלתה לסיבוב השלישי בטורניר טורונטו היוקרתי (סך פרסים: 2.05 מיליון דולר).

מי ששוב איכזבה היום היא המדורגת מספר אחת בעולם קרוליין ווזניאקי. הדנית הפסידה 6:4, 7:5 לרוברטה וינצ'י האיטלקיה וסיימה את דרכה כבר בסיבוב השני של הטורניר.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully