וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו: "אחרי הפציעה של כספי, כולנו צריכים להשתפר"

11.8.2011 / 21:22

ישראל מתכוננת למשחק מול וילאנובה (ו', 19:00, אין שידור), הפורוורד ינסה למלא את החסר: "אצטרך לשחק ביותר עמדות"

נבחרת ישראל תקיים מחר (שישי, 19:00, אין שידור) את משחקה הראשון בטורניר ההכנה בהולנד, כשתפגוש את מכללת וילאנובה מארצות הברית. ישראל יצאה היום אחר הצהריים לאמסטרדם, ולאחר שנחתה נסעה באוטובוס לאלמיר שם יתקיים הטורניר שיכלול גם את הנבחרת המקומית בהדרכת גדי קידר, ואת נבחרת גיאורגיה. עומרי כספי שנפצע אתמול באימון הנבחרת וייעדר שבועיים, לא יצא עם השחקנים למסע להולנד. סגל הנבחרת כולל 13 שחקנים בלבד.

"אני חושב שכל שחקן צריך להרים את המשחק שלו עכשיו אחרי הפציעה של עמרי", אמר לפני הנסיעה דיוויד בלו. "עמרי היה הקלע המוביל שלנו בקיץ שעבר, ככה שאנחנו צריכים למצוא איך להביא את הנקודות הללו. כרגע אני צריך לשחק ביותר עמדות, אבל אני רגיל לשחק ככה, וזה אתגר בשבילי". לקראת הטורניר הוסיף בלו: "אנחנו צריכים בטורניר הקרוב לעבוד על ההוצאה לפועל, לנסות לשחק במשך 40 דקות באותה רמה ולפתח הרגלים טובים, לא משנה מול מי נשחק. אנחנו צריכים לשפר את האנרגיה שלנו בהגנה והתקשורת בין השחקנים".

מכללת וילאנובה היא אחת המכללות הטובות ביותר בארצות הברית ואף זכתה בטורניר המכללות הארצי בשנת 1985, בגמר השני שלה אי פעם. בשנים האחרונות ירד קרנה של המכללה מעט, ובין השחקנים המובילים שיצאו ממנה ניתן למצוא את שחקני ה-NBA בעבר קרי קיטלס וטים תומאס והשחקנים שמשחקים כיום בליגה רנדי פוי מלוס אנג'לס קליפרס וקייל לאורי מיוסטון. לישראל שלחה בעבר המכללה את את הגארד ג'ונתן היינס ששיחק באשקלון, ראשון לציון וקרית אתא.

מאמן הקבוצה כיום הוא ג'יי רייט, שמחזיק בתפקיד מאז שנת 2001, והשחקנים המובילים הם הסנטר מבנין מוסטפה יארו והגארד דומיניק צ'יק. וילאנובה החלה במסע המשחקים שלה באירופה כבר באמצע השבוע כשהפסידה במשחק אימון לנבחרת סנגל 79:65.

שיבק: "בלי כספי, הנבחרת אחרת"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully