וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון אושרה, ליגת העל תכלול 11 קבוצות

11.8.2011 / 18:02

דירקטוריון המנהלת אישר את הקבוצה ה-11, שלא תשלם קנס על שסיימה אחרונה. כל קבוצה תקבל 1.4 מיליון שקל מהמנהלת

ישיבת דירקטוריון מנהלת ליגת העל הכריזה הערב (חמישי) על עירוני אשקלון כקבוצה ה-11 בליגת העל. במקביל בוטל רוב המתווה של ליגת העל הכלכלית, עליו הוכרז בישיבה הקודמת, וכך לא תשלם אשקלון קנס על כך שסיימה במקום האחרון אשתקד.

בעונה הקרובה תמנה ליגת העל 11 קבוצות ובסיום העונה לא תנשור אף אחת מהן לליגה השנייה. רק אלופת הליגה הלאומית תוכל לעלות לליגת העל, ובשנים שלאחר מכן תיפול ההחלטה לגבי מספר הקבוצות בפתיחת כל עונה. כמו כן, אישרה המנהלת תמלוגים גבוהים יותר ממה שניתן עד כה לקבוצות הליגה - 1.4 מיליון שקל לכל קבוצה - ועל ידי כך התרצו ראשי המועדונים לאשר את הישארותה של אשקלון ואת המספר האי זוגי של הקבוצות בליגה.

מה שנשאר מהמתווה הכלכלי הוא תקציב המינימום, שיעמוד על 5 מיליון שקלים. בעונה הבאה יוקפץ הרף ל-5.5 מיליון שקלים ובעונת 2013/14 יוצב על 6 מיליון שקלים. בכל עונה הקבוצות תדרשנה להעמיד 75 אחוזים לטובת שכר שחקנים ומאמנים.

בעונה הנוכחית יהיו שני סיבובים בין 11 קבוצות הליגה, כאשר בכל מחזור אחת הקבוצות תנוח. בסיום הליגה הסדירה תחולקנה הקבוצות לפלייאוף עליון (מקומות 1-6) ותחתון (7-11), ובסיום הפלייאוף הקבוצות 1-8 ילכו לרבע גמר פלייאוף ולאחר מכן לפיינל פור, כפי שנעשה בשנתיים האחרונות.

לפני כחודש החליטה עירוני אשקלון להישאר בליגה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully