וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את וולפסבורג

שער דרמטי של לואיז גוסטבו בדקה ה-90 סידר נקודות ראשונות לקבוצה של היינקס. דורטמונד הפסידה 1:0 להופנהיים

הבונדסליגה יצאה לדרך בשבוע שעבר עם כמה תוצאות מפתיעות, והמשיכה בקצב הנהדר גם בסוף השבוע, כשבמוקד המחזור השני עמד העימות המרתק בין וולפסבורג ופליקס מגאת לבאיירן מינכן החבולה, שהצליחה לנצח 0:1 בזכות שער של לואיז גוסטבו בדקה ה-90. האלופה דורטמונד ספגה הפסד מפתיע במיוחד, 1:0 להופנהיים, המוקש שלה בעונה שעברה. נירנברג ואלמוג כהן הפסידו 2:1 בבית להאנובר, הקשר הישראלי הוחלף במחצית.

וולפסבורג - באיירן מינכן 1:0

יופ היינקס קיבל צ'ק פתוח ורכש מספר שחקנים נוצצים, בינתיים זה לא כל כך עובד על הדשא והיא לא מרשימה, אך הפעם היא הצליחה לנצח בזכות שער של לואיז גוסטבו בדקה ה-90. פרנק ריברי העביר לברזילאי, שהגיע מהופנהיים, והאחרון בעט חזק פנימה מ-18 מטר את ה-0:1.

חשוב לציין שרק במזל ובשל טעות שיפוט ירדה לא מנוצחת מול מאמנה לשעבר פליקס מגאת. הזאבים היו צריכים לעלות ליתרון בדקה ה-39 כשהגבהה הגיעה דרך ראשו של פטריק אוקס לפטריק הלמס, שנגח פנימה. השער נפסל בשל נבדל, שלא היה. סימן למעט פאניקה שאחזה בהיינקס בא בדקה ה-90 כשהיפני הצעיר, טקאשי אוסמי, שנכנס כמחליף בדקה ה-69 הוחלף על ידי דניאל ואן בויטן.

הופנהיים - דורטמונד 0:1

לאלופה פשוט לא הולך מול הופנהיים. לאחר שבעונה שעברה היא הייתה הקבוצה היחידה שלא נוצחה על ידי החבורה של יורגן קלופ, הצליחה הופנהיים לרדת שוב עם ידה על העליונה מול דורטמונד עם ניצחון 0:1 מפתיע במיוחד. לקבוצה של הולגר סטניסלבסקי אלו נקודות ראשונות העונה, בעוד דורטמונד נותרה עם שלוש בלבד. הקבוצה של הולגר סטניסלבסקי כבשה כבר בדקה התשיעית. סיאד סליחוביץ' המצוין בעט כדור חופשי ממרחק 30 מטר היישר לחיבורים ורומן ויידנפלר נותר ללא תשובה, 0:1 להופנהיים.

נירנברג - האנובר 2:1

הקבוצה של דיטר הקינג איבדה מספר שחקנים משמעותיים מאוד בקיץ ונראה שהיא הולכת לקראת עונה קשה. אמנם הניצחון על הרטה במחזור הפתיחה קצת הרגיע את הרוחות שם, אך היום היא ספגה הפסד 2:1 בבית להאנובר. אלמוג כהן הוחלף במחצית.

הקבוצה של מירקו סלומקה עלתה ליתרון בדקה ה-16 כשמסירת רוחב של סופיאן שאהד מצאה את מוחמד עבדלואי המצוין לבד מול רפאל שייפר והחלוץ הנורבגי המצוין בעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-27 הצליחה האנובר לעלות ל-0:2 לאחר שעבדלואי הוכשל ברחבה על ידי שייפר. קונסטנטין ראוש בעט מצוין את הפנדל והכפיל את התוצאה. הקבוצה הביתית צימקה בדקה ה-56 כשהגבהה של טימותי צ'נדלר מצאה את תומאש פקהארט נגח מצוין פנימה כדי לקבוע 1:2.

משחקים נוספים:

פרייבורג - מיינץ 2:1

כבש למיינץ: מרסל ריסה (64), מקסים צ'ופו מוטינג (79), כבש לפרייבורג: פאפיס סיסה (90)

המבורג - הרטה ברלין 2:2

כבשו להמבורג: מלאדן פטריץ' (פנדל, 25), יונג מין סון (62), כבשו להרטה ברלין: טונאי טורון (43), אנדרה מיאטוביץ' (88)

שאלקה - קלן 1:5

כבשו לשאלקה: קלאס יאן הונטלאר (פנדל, 42, 47 ו-84), לואיס הולטבי (48), ראול (59), כבש לקלן: לוקאס פודולסקי (12)

בורוסיה מנשנגלדבאך - שטוטגרט 1:1

כבש למנשנגלדבאך: פיליפ דאם (פנדל, 67), כבש לשטוטגרט: קקאו (71)

הנה הסיפורים שיעשו את הבונדסליגה העונה

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully