וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "הגיע הזמן שנזכה בתארים"

מאמן נבחרת גרמניה צבר ביטחון מהניצחון המרשים של שחקניו על ברזיל. מאנו מנזס: "הם ניצחו כי הם בכושר טוב יותר"

במוקד שורת משחקי הידידות שנערכו אמש (רביעי) ברחבי העולם עמד המפגש בין גרמניה לברזיל, ושתי מעצמות הכדורגל עמדו בציפיות עם משחק קצבי ומרתק בשטוטגרט, שהסתיים בניצחון גרמני 2:3.

יואכים לב, שראה את היהלום בן ה-19 מרקו גצה כובש את שערו הראשון במדי הנבחרת בדרך לניצחון ראשון על הברזילאים מאז 1993, היה מרוצה במיוחד בסיום: "התחלנו את המשחק בקצב טוב, והיו לנו דקות מצוינות גם במחצית השנייה. הדבר החשוב ביותר היה לראות את השמחה והנחישות שהשחקנים הפגינו".

"שם המשחק מבחינתנו הוא לעבוד אפילו קשה יותר מבעבר", המשיך לב. "היו לנו הופעות מצוינות ביורו 2008 ובמונדיאל 2010, יש לנו סגל מעולה וגדוש בשחקנים איכותיים, ואני שמח שיש לי כל כך הרבה אופציות לבחירה בסגל, אבל עכשיו אנחנו צריכים לעשות את הצעד הבא ולזכות בתואר".

בצד השני נדרש שוב מאנו מנזס לתרץ את ההפסד של הסלסאו. "גרמניה ניצחה כי היא בכושר טוב יותר", אמר המאמן הברזילאי, שתפקידו נמצא בסכנה מאז ההדחה המשפילה ברבע גמר הקופה אמריקה. "מאז המונדיאל האחרון אני טוען שגרמניה היא אחת הנבחרות שמשחקות את הכדורגל הטוב ביותר בעולם".

"הם המשיכו להתקדם בשנים האחרונות על בסיס היסודות המצוינים שלהם", המשיך מנזס. "ומפגש מולם היה מבחן טוב עבורנו ברמת הקושי הגבוהה ביותר. הצלחנו לאזן את המשחק בחלקים מסוימים, אבל לא שיחקנו מספיק טוב כדי להיות ראויים לניצחון".

פראנדלי: "מעודד מהדקות הטובות של קסאנו ובאלוטלי"

גם איטליה הצהירה על כוונותיה עם ניצחון מצוין 1:2 על ספרד בבארי, שהעלה את רף הציפיות מהנבחרת של צ'זארה פראנדלי. המאמן האיטלקי לא חשש להמשיך תת אשראי למריו באלוטלי ואנטוניו קסאנו, שאף זכה ללבוש את סרט הקפטן בעיר הולדתו, וקיבל משחקניו ניצחון יוקרתי על אלופת העולם ואלופת אירופה.

"נראינו לא רע בכלל", חגג פראנדלי את הניצחון. "הפגנו כוח סיבולת וחדות, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, כי איבדנו את הסדר במשחק שלנו בדקות בהן התעייפנו קצת. יכול להיות שנתנו להם יותר מדי כבוד, אבל אני מרוצה מהיכולת שלנו, ומעודד מהדקות הטובות של קסאנו ובאלוטלי".

בספרד קיבלו בסלחנות את ההפסד, והמאמן ויסנטה דל בוסקה אמר בסיום: "התחלנו את המשחק מאוד מהוססים, אבל אני מרוצה מהתצוגה שלנו במחצית השנייה. באופן כללי זה היה משחק מבחן טוב, למרות שדווקא בדקות הטובות שלנו ספגנו את השער שהוביל להפסד. נתנו פייט מצוין בהתחשב בנסיבות ובשחקנים הפצועים שלנו".

מוקדמות יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully