וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: גרמניה ניצחה 2:3 את ברזיל

מריו גצה המצטיין, בסטיאן שווינשטייגר ואנדרה שרלה כבשו לזכות הנבחרת של יואכים לב. איטליה ניצחה 1:2 את ספרד

חוץ ממשחקה של נבחרת ישראל מול חוף השנהב, מתקיימים הערב (רביעי) בכל רחבי אירופה משחקי ידידות, שמשמשים כהכנות אחרונות לקראת משחקי המוקדמות בחודש ספטמבר. המפגשים זימנו כמה משחקים מסקרנים. נכון, המשחק בין הולנד ואנגליה שנדחה עקב המהומות בלונדון, אבל בשטוטגרט הצליחה גרמניה להרשים עם 2:3 על ברזיל, בעוד איטליה הפתיעה עם 1:2 על ספרד.

איטליה - ספרד 1:2

הנבחרת האיטלקית נהנתה מהחום של הקהל המקומי בבארי, עלתה ללא פחד והדהימה את אלופת העולם כשכבר בדקה ה-12 קיבל ריקרדו מוטוליבו כדור מצויין, פרץ אל הרחבה והקפיץ נהדר מעל קסיאס כדי להעלות את חבריו ליתרון. הספרדים ספגו מכה נוספת בדקה ה-15, כשראו את פרננדו טורס יורד אל חדרי ההלבשה בגלל פציעה, אבל חזרו למשחק בדקה ה-37, לאחר הכשלה ברחבה של קיאליני. צ'אבי אלונסו שלח את הפנדל אל הרשת, ואת שתי הקבוצות עם 1:1 במחצית, כשגם פיקה נפצע לפני המחצית ומוחלף.

שתי הקבוצות עשו לא מעט חילופים במחצית השניה, במטרה לתת גם לשאר שחקני הסגל זמן משחק, וב-45 הדקות שנותרו, היתה קרובה ספרד לא מעט פעמים לשער הניצחון, אך לא מצאה את הגל המסיימת. דווקא כשהיה נדמה שהספרדים ייצאו כמנצחים, הגיעה הדקה ה-84, אז הקפיץ אלברטו אקווילני את הקהל ביציעים עם שער מתוק במיוחד. בתוך תופסת הזמן היה קרוב סילבה למצוא את שער השיוויון, אבל המהלך הנהדר שלו הסתיים כשהכדור טס מעל לשער.

גרמניה - ברזיל 2:3

שחזור גמר מונדיאל 2002 שנערך במרצדס בנץ ארנה המחודש בשטוטגרט, הפגיש שתיים מהנבחרות הגדולות ביותר בהיסטוריה של הכדורגל, שחולקות ביניהן 8 גביעי עולם מתוך 19 שחולקו. גרמניה, שעדיין מושלמת במוקדמות יורו 2012, הצליחה להציג עוד משחק נפלא ולנצח 1:3 את ברזיל, שהמשיכה את היכולת מהקופה האמריקה המתסכל שלה.

בדקה ה-60 קיבלה הנבחרת המארחת הזדמנות לעלות ליתרון. מריו גצה העביר מסירת רוחב לטוני קרוס, שהוכשל ברחבה על ידי לוסיו. בסטיאן שווינשטייגר בעט את הפנדל מצוין פנימה וקבע 0:1. הנבחרת של יואכים לב כבשה את השני כבר בדקה ה-67 כשמריו גצה, המכונה גם גציניו, גם כבש מול "אחיו" הברזילאים. כוכב דורטמונד בן ה-19 קיבל מסירת עומק, עבר בקלות את ז'וליו סזאר ומזווית קשה בעט פנימה את ה-0:2. יהלום אמיתי.

בדקה ה-71 הצליחה ברזיל לצמק לאחר שפיליפ לאהם הכשיל ברחבה את דני אלבס. רוביניו הכניע את מנואל נוייר מהנקודה הלבנה וזה 1:2. בדקה ה-81 הצליחה הפוסבל בונד לכבוש את השלישי כששוינשטייגר ניצל טעות גסה של אנדרה סנטוס מפנרבחצ'ה ויישר למרכז, שם המתין אנדרה שרלה שבעט טיל לחיבורים. קשר לברקוזן, שהצטיין במיינץ אשתקד, מתחיל לתת תפוקה גם בנבחרת.

שחקן נבחרת איטליה ריקרדו מונטוליבו חוגג שער. רויטרס
ניצחון מרשים. מונטוליבו/רויטרס

צרפת - צ'ילה 1:1

נבחרת הטריקולור אירחה את משחק הידידות מול הצ'יליאנים בסטאד דה לה מוסון במונפלייה והשתיים סיימו ב-1:1. אולי התוצאה המכובדת תנחם מעט את נבחרת צ'ילה, שהודחה כבר ברבע גמר הקופה אמריקה על ידי ונצואלה המפתיעה.

צרפת עלתה ליתרון בדקה ה-20 כשהגבהה פנטסטית של קארים בנזמה מצאה את לוק רמי, שנגח חזק פנימה את ה-0:1. הנבחרת האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-77 כשקליאו קורדובה קיבל מסירת רוחב מאלכסיס סאנצ'ס, הרכש החדש של ברצלונה, ובעט טיל אדיר לחיבורים כדי לקבוע את תוצאת המשחק על 1:1.

משחקים ידידות נוספים:

יפן - דרום קוריאה 0:3

כבשו ליפן: שינג'י קגוואה (35 ו-53), קייסוקה הונדה (52)

לטביה - פינלנד 2:0

כבשו לפינלנד: קספר המאליינן (58), טימו פיורוהלם (87)
רוסיה - סרביה 0:1

כבש לרוסיה: פאבל פוגרבניאק (53)

פורטוגל - לוקסמבורג 0:5

כבשו לפורטוגל: הלדר פוסטיגה (25), כריסטיאנו רונאלדו (43), פבאיו קונטראו (46), הוגו אלמיידה (59, 72)

אירלנד - קרואטיה 0:0

סקוטלנד - דנמרק 1:2

כבשו לסקוטלנד: וויליאם קוויסט (22), רוברט סנודגראס (44), כבש לדנמרק: כריסטיאן אריקסן (31)

סלובניה - בלגיה 0:0

פולין - גאורגיה 0:1

כבש לפולין: קובה בלאשצ'יקובסקי (36)

אוקראינה - שבדיה 1:0

כבש לשבדיה: תומאס היסן (90)

נורבגיה - צ'כיה 0:3

כבשו לנורבגיה: מוחמד עבדלואי (22, 88), ג'ון ארנה ריסה (72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully