וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: עדיין יש על מי לסמוך

זאב זלצר

8.8.2011 / 15:06

מגמאדוב פרש, עומר דמארי עזב, אבל זאב זלצר, שמנתח את קבוצת נעוריו, חושב שיש לה לא מעט חומר להתבסס עליו

מאמן: מרקו בלבול

מקום בטבלה בחמש השנים האחרונות: 2006/7: 6. 2007/8: 10. 2008/9: 7. 2009/10: 8. 2010/11: 7.

באו: לירן שטראובר, טל מעבי, ציון צמח, מריו צ'ארביץ, ויקטור מרעי, ג'סטיס וומפור

הלכו: מורד אבו ענזה, ג'ו ביזארה, אלירן דנין, נבוישה מרינקוביץ', יוסי אופיר, עומר דמארי, מורד מגמאדוב (הודיע בינתיים על פרישה), רועי בקל (סיים חוזה, אבל עשוי להמשיך)

סיבה לאופטימיות

ההצלחה עם הצעירים. מכבי פתח תקוה חושבת תמיד צעד אחד קדימה, וזאת הסיבה העיקרית שבגללה המועדון הזה שומר על יציבות במשך שנים. כמדיניות, המועדון נותן במה לשחקנים צעירים ובניגוד למועדונים אחרים לא נכנס להרפתקאות ודי מצליח. ההנהלה מצליחה לשווק את הצעירים באירופה (גולן, טל, אלברמן ועוד) ובארץ (דמארי), היא משקיעה נתח גדול יחסית במחלקת הנוער ולכן הקבוצה קוטפת את הפירות.

לזכותה של ההנהלה ייאמר שהיא יודעת לפגוע בנקודות החשובות, כלומר החתמת שחקנים באופן נקודתי. כרגע, יש לו להם סגל מספיק טוב שבנוי על תוצרת מקומית. לגבי הזרים, הם בדרך כלל בוחנים אותם בקפידה ולא מחתימים כל זר שמציעים להם. כשהדרך היא נכונה, קל יותר.

סיבה לדאגה

אין יורש למגמאדוב. כרגע לקבוצה יש בעיה נקודתית במרכז ההגנה. עדיין לא נמצא התחליף למורד מגמאדוב. באופן טבעי, אי אפשר להסתמך בעמדה הזאת רק על שחקנים צעירים ולכן היא זקוקה לשחקן עם יותר ניסיון לצד ניצן דמארי. אולי אפילו זר. אם הם ימצאו שחקן מתאים, הקבוצה יכולה להתברג בחלק העליון של הטבלה. לגבי משחק ההתקפה, אני לא רואה בעיה בעזיבת עומר דמארי. טל בן חיים ועומר גולן חלוצים מספיק טובים כדי להתגבר על מה שאין, ויקטור מרעי אמור להשלים את החסר. הבעיה העיקרית היא היעדר בלם עם ניסיון.

הברומטר

אין ברומטר, פרדה אמור לפרוח. זאת אחת הקבוצות היחידות בליגה שאין לה ברומטר. אורי אוזן הוא מנהיג באופיו, דני פרדה אמור להתפתח כבר לאחד השחקנים הכי טובים בישראל. אני חושב שיש הרבה מאוד איזון בקבוצה, אין שחקן שעליו בנוי המועדון, לא על שחקן זה או אחר הקבוצה תעפיל או תיכשל. גם בתקופת עומר דמארי, הקבוצה לא נבנתה סביבו. הוא היה חלק מהתלכיד ולא כולו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מעמד המאמן

אין שם לחץ, מבחן התוצאה יקבע. בסופו של דבר, אצלנו וכמו בכל מקום אחר, מה שיקבע את גורלו של בלבול הוא מבחן התוצאה. אני חושב שבלבול עשה עבודה טובה בסכנין, הוא למד כמה דברים מאברהם גרנט וזה אמור לעזור לו. במכבי פתח תקוה להיות מאמן זה לא בעיה. נכון שהם דורשים תוצאות, אבל לא חושב שבעמדה הזו תהיה בעיה. אין שם הרבה לחץ, יש גם עזרה מסביב של אנשים שמבינים כדורגל ויודעים לנווט את הקבוצה לאן שהיא צריכה להגיע. כמה זמן זה יחזיק? התוצאות יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully