וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יהיה הגארד הבא שיודח מנבחרת ישראל?

9.8.2011 / 11:35

רותבארט וכהן יודחו ויפנו את משבצת המודח האחרון בנבחרת לגארד. המועמדים להדחה: נעימי וניסים. התשובות: בהולנד

אחרי כמעט עשרה ימים ללא מנוחה, זוכים היום (שלישי) שחקני נבחרת ישראל להפוגה באימונים בשל צום תשעה באב. שחקני הנבחרת ישובו להתאמן ביום רביעי עם שני אימונים, וביום חמישי יקיימו אימון בוקר וארוחת צהריים לפני הנסיעה לטורניר בהולנד, שם יפגשו את מכללת וילאנובה, נבחרת גיאורגיה ונבחרת הולנד, ומשם יטוסו לטביליסי לחנוכת האולם החדש שנבנה בעיר למפגש נוסף מול הנבחרת הגיאורגית. הנבחרת תשוב ארצה ביום רביעי הבא.

לסגל של אריק שיבק לנסיעה בהולנד יצאו 14 שחקנים, כשמורן רוט נופה כבר אמש מהסגל, ומחר בתום האימונים ינופה אחד משני הגבוהים – רוברט רותבארט או ניר כהן. רותבארט, שזכה למקום בסגל במוקדמות אליפות אירופה בשנה שעברה, כלל לא שיחק בטורניר בקפריסין, כשהמאמן אריק שיבק אמר אמש במסיבת העיתונאים כי מלבד המשחקים השחקנים נמדדים גם באימונים, רמז ליכולתו של רותבארט.

בכל מקרה, ההערכות הן שמי שישרוד את הניפוי הקרוב מבין רותבארט או כהן לא יצא לאליפות וינופה אחרי סבב המשחקים הקרוב, מה שיותיר את שיבק עם ההחלטה האחרונה, איזה גארד נוסף לנפות על מנת להגיע לסגל של 12 שחקנים. בשלב זה ועל פי משחקי ההכנה והאימונים מעמדו של גל מקל הוא הבטוח ביותר בסגל, כשגם יוגב אוחיון נחשב לשחקן שמקבל אשראי מצוות האימון וצפוי לצאת לאליפות.

מסתמן כי המנופה האחרון מבין השחקנים יהיה יובל נעימי או אפיק ניסים, ששניהם יושבים על עמדת השוטינג גארד. היתרון של ניסים, שהיה עדיף במשחקי האימון בקפריסין, הוא בניסיון ובעובדה שיכול לשחק בעמדה מספר 2, ואילו נעימי נחשב למוביל כדור יותר טוב, לשחקן שכבר הוכיח את עצמו בקיץ שעבר, ושהמעמד של אליפות אירופה לא יפחיד אותו. בסופו של דבר שיבק רמז כי לא השחקן הטוב מבין השניים ייצא אלא השחקן שיותר מתאים לשיטת המשחק שלו, מה שמותיר את טורניר ההכנה בהולנד כמה שיפתור את הסוגיה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully