וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "יש הרבה מה לשנות, לשפר ולהוסיף"

8.8.2011 / 18:30

נבחרת ישראל ערכה מסע"ת לקראת היורובאסקט, המאמן יודע שיש עוד עבודה. פניני: "צריך לזכור שזאת ההתחלה". רוט נופה

קובי אליהו

בעוד כשלושה שבועות ייצא לדרך יורובאסקט 2011, והערב (שני) ערכה נבחרת ישראל מסיבת עיתונאים רשמית בה דיבר המאמן אריק שיבק על ההכנות נכון לרגע זה. כזכור, אמש שבה הנבחרת מטורניר ההכנה שקיימה בקפריסין, במהלכו ניצחה את פולין ורשמה הפסדים דרמטיים ליוון ובולגריה. הרכז מורן רוט נופה מהסגל, כאשר בימים הקרובים צפוי שיבק שחקן נוסף, כנראה גבוה. ביום חמישי ייצאו המאמן ושחקניו לטורניר הכנה נוסף, הפעם בהולנד, בהשתתפות הנבחרת המקומית, גיאורגיה ומכללת וילנובה האמריקאית.

"אתמול סיימנו את השלב הראשון של ההכנות שלנו, והיום כבר נכנסנו לשלב השני", פתח המאמן אריק שיבק את דבריו. "בשלב הראשון היינו צריכים לבנות כמה שיותר מהר סגנון ושיטת משחק בהגנה ובהתקפה, תרגילי התקפה, ובהגנה לעבוד על דברים בסיסיים כמו סגירה בריבאונד וירדה להגנה ולעבוד על הגנות שונות שבהן השתמשנו ונשתמש. לפני האימון היום עשינו ישיבה מקצועית, עשינו שינויים, בשביל שלקראת הנסיעה להולנד נוכל לתרגל הכל כמו שצריך".

על היכולת הבינונית משהו בטורניר ההכנה בקפריסין אמר שיבק: "ידענו שהטורניר יהיה קשה כטורניר ראשון אבל החלטנו ללכת עליו ואנחנו לא מצטערים. אני האחרון שיגיע לכאן ויגיד שהכל מצוין. אני משווה את הרשימות של כל המאמנים ושלי ואני רואה שיש הרבה דברים שצריך לשנות ולשפר ולהוסיף. אתה בא עם דברים מהבית, חלק מהם מתאימים, חלק מהם פחות". עם זאת, גם שיבק כמובן יודע שבהולנד הוא כבר יקבל בחזרה את יותם הלפרין, טל בורשטיין, עמרי כספי ודייויד בלו, שלא שיחקו בקפריסין. "זה מעלה את הרמה של הנבחרת", אמר המאמן, "להולנד כבר ניסע בהרכב מלא וזה חשוב".

אחד המצטיינים בטורניר בקפריסין גיא פניני הוסיף: "כמו שאריק אמר, סיימנו שלב ראשון בהכנה בטורניר איכותי עם נבחרות ברמה של אליפות אירופה. נכון ששיחקנו בהרכב חסר בלי שחקנים מאוד מרכזיים, אבל לשמחתי כולם נתנו 100 אחוז והייתה אווירה מאוד טובה. בשלב הזה אתה בונה את הקבוצה, לא רק מבחינה מקצועית. השחקנים שיצטרפו יוסיפו המון, אני מקווה שבטורניר בהולנד נעשה עוד צעד לקראת האליפות".

על ההתקדמות שעשה ושעשו חבריו לנבחרת בשבועות האחרונים הוסיף שחקן מכבי תל אביב: "מהיום הראשון שנפגשנו, עשינו התקדמות אדירה. ברור שהטורניר הזה עזר להוריד חלודה, גם שחקנים שלא שיחקו השנה הרבה קיבלו דקות, כמו יניב גרין למשל. נכון שמבחוץ זה לא נראה כדורסל הכי יפה ונעים, אבל צריך לזכור שזו באמת ההתחלה, וגם בשנה שעברה זה היה ככה. צריכים להיות רגועים, סבלניים ויש פה פוטנציאל מאוד גדול בנבחרת - לאט לאט יהיה בסדר".

דיוויד בלו: "מלכתחילה תכננתי להצטרף לנבחרת"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully