וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר מייסון הוצע להפועל ירושלים

9.8.2011 / 0:57

במועדון שמרו בשנים האחרונות על קשר עם הגארד האמריקאי ששיחק במלחה בעונת 2005/06. באוורס עדיין על הפרק

האם הפועל ירושלים מתקנאת בשאר קבוצות ליגת העל, שלוטשות עיניים אל עבר שחקני NBA? לאחר שמכבי תל אביב החתימה את ג'ורדן פארמר, בני השרון את טרבור בוקר ומכבי חיפה שקלה את מועמדותם של רוני טוריאף ולואיס אמונדסון, נודע כי לאדומים מהבירה הוצע רוג'ר מייסון, ששיחק במלחה בעונת 2005/06. הגארד האמריקאי שהעמיד באותה עונה ממוצעים של 14 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי בירושלים, ובמועדון שמרו איתו על קשר בשנים האחרונות, אותן העביר ב-NBA.

לליגה הטובה בעולם שב מייסון ב-2006/07, כשחתם בוושינגטון. בקיץ 2008 עבר לסן אנטוניו, במדיה הציג שנתיים טובות מאוד, אך בעונה החולפת לא הירבה לשחק בניו יורק.

בתוך כך, שמו של טימי באוורס עדיין לא ירד לגמרי מסדר היום בקבוצתו של עודד קטש. המאמן רוצה את השחקן ואף כבר שוחח עמו במטרה להחזירו לבירה, אולם לא ברור עד כמה תיענה הנהלת המועדון לרצונו של קטש, לאחר שהחליטה העונה להיות מעורבת יותר בצד המקצועי.

ג'רוויס וראנדו, שכבר סיכם עקרונית בקבוצה, יחתום רק לאחר שהצוות המקצועי יאשר סופית את צירופו. ביוון טוענים שמנוליס פאפאמקריוס, הגארד היווני בן ה-31 ששיחק בשלוש השנים האחרונות בפאנליניוס, אליה הגיע אחרי שלוש עונות באולימפיאקוס, מועמד גם הוא לירושלים. גורם ביוון סיפר שפאפאמקריוס קרוב למלחה, אך בירושלים הבהירו שהשחקן אכן הוצע לקבוצה אך עדיין לא סיכם את תנאיו.

ג'רוויס וראנדו סיכם בהפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully