וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ההנהלה לא רוצה לצרף את טימי באוורס

גורמים בקבוצה מרגישים שהגארד אינו השחקן הנכון בזמן הנכון, והמחלקות עם המאמן עודד קטש, שמעוניין בצירופו, ממשיכות

המחלוקות המקצועיות בעניין צירופו של טימי באוורס להפועל ירושלים נמשכות. כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, המאמן עודד קטש הוא שרוצה לצרף את באוורס לקבוצה, קטש אף שוחח מספר פעמים עם השחקן, אולם לא מעט גורמים בהנהלת הפועל ירושלים סבורים כי באוורס אינו השחקן המתאים לקבוצה.

הנהלת המועדון החליטה בתחילת הקיץ להיות מעורבת הרבה יותר בפן המקצועי , ואף הורתה על מספר שחרורי שחקנים, דוגמת ג'ייסון ריץ' , דיון דאוול וליאור חכמון - אותם רצה קטש להשאיר. בקשר לבאוורס כאמור, הנהלת הקבוצה אינה בטוחה שהוא השחקן המתאים בזמן המתאים.

האמריקאי בן ה-29 (1.88 מטר), שיחק בקבוצה בשנים 2006-2009, זכה איתה פעמיים בגביע המדינה ולאחר מכן עבר לקאזרטה האיטלקית. כשבעונה שעברה הוא רשם ממוצעים של 10 נקודות למשחק, 2.6 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים למשחק, ב-31.3 דקות. עונה לפני כן עמדו מספריו על 11.8 נקודות למשחק, עם 3 אסיסטים ו-3.6 ריבאונדים, ב-33.3 דקות.

בתוך כך, בהפועל ירושלים ממשיכים לבדוק מועמדים נוספים לקבוצה, כשבעמדת הסנטר בדק לאחרונה עודד קטש את האמריקאי טרנט פלייסטד (2.11,25), ששיחק בעונה שעברה במדי ז'לגיריס קובנה. פלייסטד הוא בוגר מכללת BYU משנת 2008, ונבחר באותה שנה במקום ה-46 בדראפט ה-NBA על ידי סיאטל. למרות זאת פלייסטד מעולם לא שיחק ב-NBA ועבר באירופה במדי ביילה, זאדאר, סדויטה זאגרב וכאמור ז'לגיריס במדיה רשם בעונה שעברה 7.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוליג.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully